Na palube lietadla neboli žiadni cestujúci, len traja členovia posádky.
a co ked dostanes na vyber
let 737MAX letenka za 49 Euro alebo iny typ ale letenka bude stat 200 Euro?Skutocna dilema
Skutocna dilema je v tom, ci nastupis do takehoto lietadla ked to zistis az na letisku. Planovany stroj je jedna vec a da sa vopred zistit. Ale az na letisku uvidis co naozaj poleti. Takze v tvojom priklade mas letenku za 200 a pristavia max. Nastupis?Piece of cra......
Bolsaja Americkaja technika:))) Ja by som tym Maxom neletel ani zadarmo.Vyznas sa:)))
Do NY lietam vacsinou A330,350,380 alebo B777. Maxy z EU do US nikdy nelietali na pravidelnych linkach ty expert:)))OK
To ano, nemal som napisat “nikdy”. Ja som liteal vacsinou z VIE, BUD a MUC a nie low costami. Na trans-atlanticke lety mam rad vacsie lietadla:) A ked som davnejsie pozeral ich stranku, neprislo mi to az take lacne oproti normalnym aerolinkam. Mozno to bolo super pre Irov, ked sa zo Shannonu za 5-6hod vedeli dostat za rodinou do Bostonu alebo NYC bez batoziny za par eur.To, že sa môže stať chyba v konštrukcií
alebo v technológiách sa stane. Nie je to príjemné, ale je to bežné. Rozhodnutie úradov neohrozovať ďalšie životy a uzemniť lietadlá je správne. Predpokladám, že aj výrobca má záujem, aby sa chyba odstránila. Možno sa tak aj stalo. Otázkou zostáva, či odstránenie chyby bolo urobené riadne. Podľa mňa by prospelo, keby sa v medzinárodnej dohode o leteckej preprave upravilo právo pre cestujúceho, ktorý odmietne letieť týmto ( akýmkoľvek) tipom lietadla, povinnosť leteckej spoločnosti vrátiť mu cenu letenky. Túto stratu, si letecká spoločnosť môže uplatniť na výrobcovi lietadla.a pri autách si zákazník pojazdí
a potom odmietne používať ojazdené vozidlo a vrátia mu kúpnu cenu nového a predajca si bude škodu uplatňovať u výrobcu? Právnická logika nemá chybu. Inak očividne to dobre lieta na jeden motor, takže vlastne pozitívna správa:-)))))))))))Tento
pan je insitny pravnik a insitny podnikatel. Ten jeho "tip" je len toho potvrdenim....on si rad uplatnuje "straty" - to je de facto "business model".Ak si kupis letenku
do Berlina a nepovedia ti, ze poletis AN2 je to ok? Ja rovnako vnimam aj pripad, ked sa rozhodnes neletiet s lietadlom, pri ktorom mas obavu. Ak by Ti letecka spolocnost uviedla, ze let sa uskutocni strojom xy, a Ty o tom vies a kupis si ho. je to tvoja vec. Ale inak si myslim, ze je spravodlive vratit Ti peniaze. Vidis na tom nieco insitne? Ja nie. A to, ze si niekto uplatni prava, ktore mu zo zakona prisluchaju, nepovazujem tiez za necestne alebo insitne. Ale mozno sa do tretice strafis s niecim rozumnym. Skus. Podla toho, ako reagujes si myslim, ze si neskoncil ani strednu skolu. Lebo nevies, ze slusne je sa predstavit, ked sa ides s niekym o niecom rozpravat. Ale na to mas malo odvahy, lebo vies, ze taras hluposti a bojus sa, ze by Ta niekto spoznal.Insitne
je napisat tip miesto typ... a este institnejsie je mudrovat o povinnostiach leteckej spolocnosti oznamovat konkretny typ lietadla, ktorym ta prepravia z bodu a do bodu B. Mas tam cas, ktory musia dodrzat. . Tieto debaty s tebou ma bavia, lebo sa tvaris na nieco co nie si. Mna tu pozna dost ludi, tak ver tomu, ze by si o mne mysleli presne to co ja o tebe - ze kecas...precitajte si prepravne podmienky, ak ..
... ak vam nevyhovuju tak si nekupujte letenku. Ale uz roky, odkedy sa v letovych poriadkoch uvadza typ lietadla, aerolinky uvadzaju, ze zmena lietadla nie je vylucena (napr. som zazil ze namiesto 737 Turkish nasadili A330, kvoli vyssiemu dopytu) a v prepravnych podmienkach sa uvadza, ze zmena typu lietadla nie je dovodom na vratenie penazi.Netrea z Maxu robiť strašiaka, nie je to
o lietadle, je to o tých, čo sú v kokpite. Haváriu tých 2 Maxov nespôsobil softvér, ale posádka, ktorá nezvládla jeho nesprávnu činnosť. Treba chápať rozdiely medzi príčinou a dôsledkom. Rovnaká príčina má rôzne dôsledky, Maxov s vadným softvérom lietalo mraky a mnohé posádky mali podobný problém ako tie 2. Len tie iné posádky problém zvládli a cestujúci doteraz nevedia, že v takom leteli. Závady na činnosti motora sú nie výnimočné, školená a spôsobilá posádka zvládne bez problémov tak ako táto kanadská. Ja už som to písal, ale znova. Ja nemám problém s Maxami a ani inými typmi lietadiel. Ja mám pri každom lete jediný problém (a priznám, že vážny) a tým je, že netuším, kto sedí v kokpite a kú má spôsobilosť. S tým mám problém. A to som retired pilot. Pretože aj laici, ktorí sledujú seriál o vyšetrovaní leteckých nehôd museli postrehnúť, že absolútnu väčšinu dokumentárne zachytených nehôd zavili ľudia, v kokpite, v kokpite iného lietadla (zrážka vo vzduchu či na zemi) alebo riadiaci letovej prevádzky a technický personál na zemi. A mnohé chyby pilotov boli takého druhu, že ich snáď ani pilot vo výcviku neurobí, ale "skúsená" osádka áno. Neuveriteľné šlendriánstvo, sebaistota, porušenie nariadení, vzájomná spolupráca posádky, alkohol a drogy a iné. Tak tohto sa obávajte (ak už sa chcete obávať), kolegovia, nie lietadiel. Pokojne nastúpte do Maxu, ten za nič nemôže. je to naozaj dobré lietadlo.Nie je to to isté, ale
istá paralela ma napadla. Naozaj si myslíš, že jediná automobilka, ktorá "podvdzala" a mala problémy s emisiami, bol VW? Naozaj si o tom presvedčený, že jediný VW? Technických chýb, ktoré ohrozili kvôli nekvalitnej súčiastke či súčasti lietadla bezpečnosť letu daných typov lietadiel, bolo viac ako by ti bolo milé. Ale potichu sa vyriešili. A bez toho, aby som do toho ťahal niečo iné, vždy raz príde nejaký zlom, keď sa povie STOP alebo DOSŤ. A rieši sa to takto. Nespochybňujem, je to OK, len píšem, že vada softvéru u Maxov nebol v histórii, aj tej nedávnej, jediný takýchto problém, nebol, ver mi. To, čo je dôležité je, že sa všetky úpravou niečoho vyriešili a zvýšila sa bezpečnosť lietania. Asi je naozaj dobré raz za čas riešiť veci exemplárne.. Aj tento nesúvisiac s témou Maxov, corona problém snáď donúti niečo v našom konaní zmeniť. Možno áno, možno nie. Jedno je určite isté. tento corona problém bude vyriešený. A súčasne niekde v budúcnosti príde iný celosvetový problém. Proste je to tak.plný súhlas
s príspevkom nadomnou... ako sukromny pilotB737max
Možem iba suhlasiť,si pilot vieš očom je lietanie a vieš prečo spadli tie dva Maxi,no ludia budú vždy mlieť svoje nezmysli a predsudky voči boeingom....,je to pravda zaleži na posadke a kvalite preškolovacieho výcviku na nový typ