SME
Štvrtok, 27. február, 2020 | Meniny má Alexander

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Lietadlu praskli pri pristávaní na Newarku pneumatiky (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Prasknutá guma je vždy problém

.
 
Hodnoť

Áno, prasknuta guma je vždy problém ;-)

Treba zavolať vyšetrovateľov z NTSB či použil obsluzny pesonal dusik na plnenie pneu.
 
Hodnoť

Kolko

pneumatík mu prasklo, všetky????
 
Hodnoť

 

stary srot, tie americke aerolinky su na tom cim dalej tym horsie
https://aviation-safety.net/ph...
a nahradit asi nebudu mat cim, max bude mozno lietat v septembri. mozno vedia nahradit A321kou.
 

 

To ze kedy bude lietat max je pre nahradu 757 irelevantne. Taky max co by ju mohol nahradit neexistuje a ani nebude. Naplno ju nedokaze nahradit ani A321, ale blizi sa.
 

 

tak sa pozrime na to aku ma kapacitu ich 757
https://www.planespotters.net/...
C16Y153
ich 737max9
C20Y159
737-9 rovnako.
cize jedine dolet by mohol byt lepsi.
a vlastne a321 ani nemaju iba a320 ale ten je mensi.cize jedine moze byt nahrada ak nic ine nenajdu alebo vedia ze na danej linke aj tak nepredaju listky.
 

 

No ved prave. Dolet ma 757 lepsi a hlavne, podtrebnu dlzku drahy ma 757 podstatne nizsiu ako 737-9 ktory sa pomaly neda zdvihnut z drahy bez otrieskania chvosta o drahu.
 

 

to mate ake drahy v kanade? :D
a je otazne na kolkych linkach vyuzije united ten dlhsi dolet.je to dost velka spolocnost vypadnutie jedneho lietadla preziju, horsi je vypadok MAXov.
 

 

Ze kde vyuziju dolet? Na vsetkych transconoch + Hawaii, plus male TATL destinacie. Vypadok tohoto konkretneho lietadla je len maly problem. Vacsi problem je ze 757 im starnu a adekvatnu nahradu UA nema objednanu. Prave dnes bola oficialne ohlasena v Parizi. Oproti 757 nevie iba jednu vec - nechat nastupovat cestujucich cez dvere L2.
Inak, UA nepatri medzi aerolinky najviac postihnute uzemnenim maxov. AC to ma najhorsie. Chyba im tretina narrowbody kapacity. Zda sa mi ze tie sladke uspory co im prechod na 737 priniesol poriadne zhorkli...
 

 

napr. tento let mal 1600 mil cca, na to staci hocico pomaly. ani neexistuje nahrada zatial, tak tazko objednat.co ohlasili v parizi A321 xlr? a kedy bude k dispozicii? a kedy bude 797?
to som cital ze AC nasadzuje widebody na vnutrostatne linky a TATL prevzala LH.
 

Ano, A321XLR

Da sa objednat oddnes a dodavat ho zacnu od roku 2023. A 797 vidim tak na konci buducej dekady. Myslim vo vzduchu. Ocakavam jeho ohlasenie na buduci rok po tom ako sa ukludnia veci okolo maxov. Ale to je len moj amatersky odhad.
Co sa tyka AC, tam maju pekny bordel. Zrusili maxove linky z vychodnej Kanady do Europy, pozastavili niektore ohlasene nove linky (napr. YXU - YYC). Widebody lietadla na vnutrostatnych linkach boli bezne aj predtym, napriklad v 77L som letel len z YUL do YYZ. Akurat dnes je ich pomer vacsi, casto miesto dvoch NB leti jedno WB. A okrem toho mnohe vnutrostatne linky lieta ich dovolenkova divizia AC Rouge. LH prevzala niektore linky do Nemecka. Okrem toho pouzivaju wet leasovane lietadla od QR (medzistatne linky z YUL), TS (YUL-YVR) a OY (YVR-Hawaii). Pozastavili prestavby kabin novo nakupenych "olietanych" lietadiel, takze tie 4 A321 co kupili od WW pre Rouge a A330-300 co kupili od TP sli rovno do sluzby.
 


Najčítanejšie na SME Svet