SME
Streda, 22. máj , 2019

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Pri Murmansku havaroval nadzvukový bombardér (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

sa to nejako na nich vali.
vovka sa urcite netesi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ked lietas tak sa to stava, ale tato strata zaboli. Tu 22 bude predsa len vzacnejsi ako stale vyrabane Su cka z minuleho tyzdna
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Toto

je ďalší ruský ústretový krok k zníženieu strategických zbraní
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Neteší

Toto sa môže stať iba v Rusku. Vo vyspelej Amerike by sa to iste nestalo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Isteže nie, tam by sa ten Tupolev nepokúšal pristáť, ale by ho zostrelili.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ti čo prežili budú mať ešte čo vysvetľovať, aj keď za nič nemôžu. Inak čo lieta, ti aj padne niekedy. Viď aktuálne zmiznutie malého lietadla s Argentínskym futbalistom čo letel iba cez Kanál z FR do UK. https://www.thelocal.fr/201901...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ďalší šrot do šrotu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Čudujem sa, že Rusi stále vrážajú peniaze do modernizácie týchto starých bombardérov. A keď už, očakával by som, že okrem avioniky vymenia aj tie zastarané motory, čo sa zatiaľ nedeje:
https://www.leteckymagazin.sk/...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Treba vymeniť ruské hlavy, nie sú stavané na precíznosť, discipímu, zodpovednosť... Myslenie ruského technika zodpovedá vtipu: "na lodi kričí loďmajster technikovi do podpalubia: Serioža skoľka /koľko/ ? Serioža odpovedá- dvadsať. Lodmajster: a čevo /čoho/dvadsať? Technik: a čevo skoľka?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tato tvoja snaha za kazdu cenu pod kazdym clankom o lietadlach propagovat vlastne stranky zacina byt trapna

ale ine som chcel, este aj v tvojom vlastnom clanku sa pise, ze sa pri modernizacii rata s novymi motormi, len proste este nie su k dispozicii

a ten povzdych nad modernizaciou bombarderov. No je to efektivnejsie ako stavat nove ak ich potrebuju a co by im nova konstruckia priniesla? PAK DA nebude a takto za prijatelne naklady udrzia schopnosti
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Slavostav..

...len proste este nie su k dispozicii...

A prečo bratu ?
Vari len nie pre tie sankcie !?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

sankcie v tomto pripade skor nebudu hrat rolu kedze tie motory maju byt v Ruskej rezii a nejake pokrocile know how ak im to chyba by im tak ci tak nikto nedal sankcie-nesankcie (vyvoj takeho motora nie je lachka vec).

Problemom budu financie (ak chces dosad si nepriamy vplyv sakncii sem) a 20 rokov vyvojovej medzery po rozpade ZSSR.

Tak ci tak na pointe mojho prveho prispevku to nemeni. Horekovat o modernizacii kde ani novy motor nedaju a "podporit" to vlastnym clankom kde sa pise doslovne o novom motore ako sucasti modernizacie je take truhlikovske
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

v pripade motorov im chyba najma ukrajina :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

to je sice pravda, ale skor v inych segmentoch, nie tych prudovych pre stihacky ci tupolevy
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Slavoslav, mne skôr príde trápne, ak sa niekto naučí písať ale stále nevie čítať s pochopením.
V článku sa uvádza, že začali testovať prvý prototyp ale bez nových motorov. Doslova sa tam píše: "Kľúčovou súčasťou vylepšení Tu-22M3M mali byť aj moderné motory NK-32-02. Nič však nenasvedčuje tomu, že by prvý zmodernizovaný bombardér už disponoval týmto novým pohonom. ...k objednávke prvých 22 kusov NK-32-02 došlo až v októbri. Všetky tieto motory sú však určené pre bombardéry Tu-160M2..."
A ja sa nad tým pozastavujem nasledovným spôsobom: "očakával by som, že okrem avioniky vymenia aj tie zastarané motory, čo sa zatiaľ nedeje"
Čiže neviem, v čom presne je v rozpore moje vyjadrenie s daným článkom.
Mimochodom o tom, že od inštalácie nových motorov Rusi zrejme upustili píšu aj iné weby:
https://ruslet.webnode.cz/tech...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no a nedeje sa to preto, ze zatial nie su k dispozicii

a ako si priesiel na zaklade letovych testov jedneho modernizovneho stroja kde vobec nie je jasne ci to je finalna verzia modernizacie a nie len letove skusky popri cakani na nove motory, ze tak bude vypadat aj ta seriova?

najma ked sa tam doslovne pise, ze zavedenie sa pravdepodobne odlozi kvoli comu?

BINGO cakanie na nove motory
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tak ja ti neviem Slávko či sa ešte stále bavíme o Tu-22M3M. Budem sa teraz opakovať ale v tom článku je uvedené, že všetky objednané motory sú určené pre bombardéry Tu-160M2.
Takže si si naozaj istý, že pri prototype Tu-22M3M čakajú na nové motory? Ja osobne som nič také nečítal ale tak ja nie som expert cez lietadlá aj keď si o nich rád prečítam. Ty sa zrejme vyznáš viac. Ak máš článok, ktorý uvádza, že Rusko už objednalo nové motory pre Tu-22M3M kľudne ho sem daj. Rád si rozšírim obzory.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nj PISA testy neklamu, skusme pochopeniu pisaneho textu pomoct vybratim citacii z clanku na ktore sa moze citatel sustredit:

"Už teraz však vidíme, že letové skúšky začali o tri mesiace neskôr a bombardéru stále chýbajú nové motory. Je preto veľmi pravdepodobné, že termín ukončenia testovania a zavedenie do výzbroje sa posunie minimálne o rok."

"Pripomeňme, že Tu-22M3M bude mať s Tu-160M2 spoločné motory aj elektronické vybavenie. "

a aby nam nebolo divne, ze sa prototyp testuje aj so starim motorom priklad zo 160 tky

"aj letové skúšky prvého prototypu Tu-160M2 (ten síce vzlietol už v januári 2018, ale stále so starým pohonom)"

citame opakovane az kym nedojde k pochopeniu. Netvrdim, ze to nakoniec neskonci pri starych motoroch, Tokludne aj moze kedze Rusi maju mabicioznejsie plany ako schopnosti a njama financie len clanok ktory si nalinkoval je v rozpore s tym co si vtrdil a co si nim chcel potvrdit
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Svet