Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Na Kube sa zrútilo lietadlo s vyše sto ľuďmi. Úrady hovoria o troch preživších (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

Obrázok rýchly

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

a za co tresta Boh Slovensko, ked

sem posiela Slotu, Meciara, Fica a nestastnikov ako si ty?!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Chudaci ludia,

to si nikto nezasluzi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

1*
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Sloboda je pekná vec. Ale lietat sa na nej nedá. Tak nasadli do boingu....smola.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

jasne.

takze ked ti americania nedodaju nahradnu suciastku a ty aj napriek tomu budes lietat a padnes, tak na vine je amerika a nie ty.

a inak si ok?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zlá Amerika vymyslela počítač, aby na ňom mohol trolovať. To je dilema, na akú pri svojom intelekte ani nepríde... :-D Inak by mu z toho asi švihlo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ktory myslis? Ten od Konrada Zuseho?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No, Suchoj ma prave problemy s iranskou objednavkou na 50 SSJ pretoze SSJ obsahuje americke diely a teda spada pod embargo. Na druhej strane, Cubana lieta s lietadlami leasovanymi od kadekoho a servisovanymi kadekym. A320 im udajne servisuje Iberia. Tato, leasovana od Avion Express z Lotysska sa objavuje v Toronte dost casto: http://www.airliners.net/photo...
A nezda da mi ze by americania kvoli nej robili lotysom problemy. Alebo spanielom kvoli udrzbe.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V dnešnej globalizovanej ekonomike skoro ani nenájdeš sofistikovaný výrobok, ktorý sa vyrába iba v jednej krajine.

USA(na rozdiel od iných krajín) sa však ukázali ako neseriózny partner, preto krajiny ako India, Čína a RF sa budú stále viac usilovať o nezávislosť od USA a naopak, budú stále viac spolupracovať.

Kuba ale aj Irán by sa jednoznačne mali čím skôr preorientovať z USA a EU na konkurenciu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Problem s Americanmi je ten, ze zastavaju len svoje zaujmy a absolutne ich nezaujimaju partneri. Ale spat k letectvu; Rusi su tancekmi okolo vyvoznych povoleni otraveni, snazia sa vyvynut vlastnu avioniku a ostatne dovazane diely, ale to bude este trvat. Ostatnych nie-americkych vyrobcov to v podstate nezaujima. Realita je jednoducho taka, ze aj keby mali nahradu za americke komponenty (Airbus ich obsahuje okolo 45%, Bombardier vyse 50%), kvoli pomerne limitovanemu obchodu s oblastami pod embargom nebudu riskovat stratu pristupu na ovela vacsi americky trh. To je ekonomicka realita.
Kuba sa nebude orientovat na nikoho, ocakavam ze postupne sa rezim zmeni a vztahy s USA sa znormalizuju. Co sa tyka Iranu, nemaju sa moc na koho orientovat. RJ ako je SSJ alebo AN148 sa na vsetko pouzivat neda. NB su vo vyvoji, ale Irkut MS21 ma "nadvahu" a hlavne, zakladny motor v ponuke je PW1400G od Pratt&Whitney (USA). Cinsky Comac C919 na tom tiez nie je bohvieako a motor je LEAP 1C od CFM (USA, F). A bez tych sa tazko lieta, ze? No a co sa tyka WB, ohlaseny spolocny rusko-cinsky projekt este ani len nezacal.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ked si vsak zoberies velky čínsko-indicko-ruský trh, tak tam už by sa nejaký na USA nezávislý výrobca lietadiel uživil.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

presne ako pises :)) papierove

lietadielka su super hracka, vyvoj zvladne student, elektroniku a motory netreba.
svata (s)prostota.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

MS21 bude mat rusky motor PD-14 a SSJ130 bude mat motor PD-10
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No, az na tu drobnost ze prototyp MS21 s PW 1400 uz lieta a prvych 5 PD14 ma byt dodanych do UAC niekedy koncom roka. A potom sa uvidi ze ako to pojde.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

suchoj 100

Na Suchoj 100 je ruska len "karoseria".
Vsetka inteligencia je zo zapadu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Neviem o akú verziu lietadla išlo (lebo Boeing 737 je s[hrnn0 ozna4enie pre cel[ rodinu lietadiel, nie jeden konkr0tny typ). Ale fakt je, 6e reálnu konkurenciu Boeing a Airbas s segemente väčších a veľkých lietadiel nemá, v segmente stredných a malých lietadiel je konkurencia podstatne väčšia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

B 737

Boeingy 737 sa vyrabaju od roku 1967. Doteraz vyse 10 000.
Len pre zaujimavost auto Skoda 100 zacali vyrabat v roku 1969.
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Svet