SME
Štvrtok, 26. november, 2020 | Meniny má KornelKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Briti preverujú licenciu televízie Russia Today (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Nie je to prvy pokus o umlcanie.

Nejde o nic ine, len o odstranenie naozajstneho kritickeho media voci danemu rezimu.
Take BBC ci Channel4 robia vlade skor advokata nez realneho strazneho psa.

Briti sa ohanaju demokraciou a pluraritou nazorov hlavne v cudzich statoch, kde posobia ich media.
Ale doma je to uz inak. Demokrati, ale len naoko.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

Prečo klameš ??

V Rusku smelo vysielajú všetky globálne korporátne média, ktoré jednohlasne papagájujú tú jedinú "pravdu".
V Rusku funuje napríklad aj BBC Russia atd.

A veselo fungujú aj Ruské frančízy globálnych (západných) oligarchov. Napríklad ECHO moskvy.

Teda obyčajný Rus má prístup k rozným informáciám. A može si to porovnať s realitou.
Naopak mi sme yahltený len propagandou jednej strany (yápadných globálných oligarchov a ich frančíz).
Áno dá sa aj u nás dostať k iným infomáciám. Ako napríklad ku sputniku, Rt atd. Ale je to stále ťažšie.
 

 

Presne.

btw dalsi dokaz, ze chemicky utok v Doume bol vymysleny!

Chlapec Hassan Diab zo záberov "Bielych prilieb" hovorí o tom, ako sa to natáčalo, všetko bolo naaranžované. Potvrdil to aj chlapcov otec. Nemajú žiadne(!) stopy po udajnom utoku chlórom!

https://en.news-front.info/201...

Ten chlapec Hassan Diab je zachytený na záberoch od Bielych prilieb:

video od 4:16

https://www.youtube.com/watch?...

Dokonca su tam zachytení dalsi 2 medicínsky vzdelaní členovia personálu nemocnice v Doume, ktorí presne identifikovali sami seba na videu od Bielych prilieb!

Staci pozriet uvedené video 4:33.

Obaja títo svedkovia potvrdzuju, že symptomy sposobene jedovatým chlórom neboli prítomné ani u jediného(!) pacienta!
 

 

BBC vysiela v Rusku nielen Anglicky ale aj cisto Rusky.
To iste plati aj pre VOA a RFE.
CNN tiez v Rusku naladis.
Dozd, Echo Moskvy, Gazeta.... vsetko ruske opozocne media
 

 

Vedome alebo nevedome otvorene klames.
Vid prispevok nizsie.
Troll klasik.
 
Hodnoť

 

RT poskodzuje oficialnu propagandu BBC?
 
Hodnoť

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

toto vyzera ako pripravy k priamemu utoku na slobodu slova, nebal by som sa pre vystrahu vypovedat britskych ambsadorov z krajin EU, aby britania porozmyslala, ci sa chce stat ciernou dierou demokracie
 
Hodnoť

bodaj by ich nechceli cenzúrovať

keď im kazia image ich produktu:

Syrský chlapec Hassan Diab, kterého představili ve videu organizace Bílá přilba jako oběť chemického útoku v Dúmě, promluvil o podrobnostech z natáčení.

A niečo z leta 2016, čo za pár minút obehlo všetky "mienkotvorné " média sveta.

Aleppo child survivor image will be used as propaganda for more war - not less
 
Hodnoť

 

...ci vravia rusi pravdu alebo nie...ok
mna len zaujima jedno
kto veri tvrdeniu USA
ze od roku 1992 nemohlo znicit arzenal chemickych zbrani a dovod
nedostatok financii
to ako vazne?
 
Hodnoť

Jedna faktická...

Pokiaľ viem, tak Británia nemôže preverovať licenciu Russia Today, lebo tak sa tá televízia nevolá...
 
Hodnoť

 

podobnost s cenzurou na tychto diskusiach cisto nahodna.....
 
Hodnoť

myslím, že r.t. by nemala

mať licenciu.. tak hrubú a nekorektnú propagandu nerobí v británia žiadna iná stanica..
 


Najčítanejšie na SME Svet