SME
Štvrtok, 2. apríl, 2020 | Meniny má Zita

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Pátranie v Rusku pokračuje, našli telo kapitána lietadla (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Rusi označili za jednu možnú
príčinu havárie aj natankovanie nekvalitného paliva,lebo pri tom medzipristátí v Soči to lietadlo dopĺňalo palivo.Ak je aj toto možné,tak ide o ďaľšie bezprecedentné ruské lajdáctvo,ktoré sa nezastaví ani tam,kde spôsobí ohrozenie životov.
micka2
Tak tak, lietadiel
tohoto typu bolo od r. 1970 vyrobených viac ako 1000 a za tých skoro 50 rokov prišlo pri nich k niečo viac ako 30 haváriám. Aj toto konkrétne malo nalietaných už takmer 7000 hodín. To všetko naozaj jasne svedčí o "ruskom lajdáctve"...-) Len ktovie, čo môže za pády iných lietadiel v iných krajinách, kde "ruské lajdáctvo" nemajú...-)
lr
No na jednu nehodu tento tupolev ulieta 431 200 letov. Porovnatelne stara 737ka na to potrebuje 2 680 000 letov.. o com to hovori?
Jozef29
<< < 1 2 3 4 > >>

 

o tom, ze matematika nie je tvojou silnou strankou, alebo ako ma hviezdna rota SME vo zvyku len tradicne klames a cisla si cucas z prsta
 

 

Podla tohto rebricka ma pravdu.
http://www.fearofflying.com/re...
 

 

https://cs.wikipedia.org/wiki/...
S ohledem na počet vyrobených kusů, přepravených osob i počet letových hodin, s ohledem na náročné podmínky, ve kterých často slouží, není nehodovost horší ve srovnání s obdobnými letouny.

a naozaj je 737 lepsia?
http://finweb.hnonline.sk/ekon...
tuto su trochu ine cisla a nie nerobili tu statistiku rusi :)
737-200 -jedna nehoda za každých 507 500 letových hodín
tu 154 -jedna nehoda za každých 1 041 000 letových hodín
 

 

Ironicky, v situacii ked urady vylucuju terorizmus a pocasie bolo dobre je tazko vysvetlit stratu lietadla ktore ma nalietane nula cela nic niecim inym ako lajdactvom. Ci uz to bolo lajdactvo palubneho personalu alebo lajdactvo udrzby...
 

zaujimaveho je viac

okrem medzipristatia v Soči mi je divne mohutne nasadenie "zachranarskych" zloziek. Akoby bol zaujem nieco najst skor ako to najde niekto iny.
 

 

Tankovali vraj v Soci, aby nemuseli tankovat v Syrii, lebo tam si palivo dovazaju. A vyvodzovat nieco z poctu nasadenych jednotiek, mi pride na urovni "uvah" zo zem a vek.
 

Prečo práve Zem a vek?

Však vidíš, kde podobné úvahy odznievajú...-)
 

 

Si si isty? Neslo o 154M ktora by v pohode doletela z Moskvy do Syrie a spat. Toto bol model 154B2s doletom 1300 nm, co je zhruba vzdialenost ZIA - LTK. Cize zastavka je nutna.
 

 

Kto iny ma lovit lietadlo v ruskych teritorialnych vodach? Myslis na nejake provokacie ako v '88?
 
Hodnoť

 

Diskusiu sme ukončili, ďakujeme za pozornosť.
 
Hodnoť

chyba pilota

to sa dalo cakat. Sovietska technika nezlyhava, vzdy je to chyba pilota (obsluhy).
 

V drivej

vacsien leteckych nehod je pricinou chyba pilota. A je jedno ci ide o ruske, alebo americke lietadlo.
 
Hodnoť

To nie je iba jesnovidec

ten ich minister. Je to jasny rozkaz akym smerom sa ma vysetrovanie resp. hladanie vhodnych dokazov uberat. Stara zasada "mrtvy prd vi" -> hodime to na pilota, lebo nase lietadla su spolahlive a pripustit atentat by znamenal, ze si nevieme ochranit ani armadny dopravak s VIP nakladom nad vlastnym uzemim.
Ale preco su trosky lietadla roztahane na 5 km, preco nevyslali nudzovy signal, preco uz hladaju aj na uzemi susedneho statu ? Z praxe je zname, ze trosky lietadla ktore v okamihu dopadu bolo pokope su na jednom mieste, vsetky jeho styri zakladne body, nie roztahane na 5 km ci viac.
Ale ani keby nasli odtrhnuty chvost kilometre daleko od zvysku, aj keby nasli v telach a konstrukcii crepiny a stopy po explozii zvonka ci zvnutra, minister uz jasne stanovil pricinu a amen, taka aj bude. A nam poskytnu pricinu plnu logickych chyb, ale co narobime, ved aj tak nam serviruju iba vybrane a prislusne predzute spravy...
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť

myslím že uz teraz vedia

čo sa stalo, aj keď nemajú v rukách vôbec nič: zvalia to na pilota. O príčine leteckých katastrof rozhoduje predsa politbyro. Dobrá povesť Sovietskeho zväzu, pardón Ruska, a jeho boľšój ťéchniki je vždy až na prvom mieste. Vždy to tak doteraz bolo, prečo by sa to malo meniť?
 
Hodnoť

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť

Hmmm, prečo nasadili

na pátranie také obrovské množstvo techniky a ľudí ? Nezdá sa mi, že by to bol štandardný postup pri objasňovaní havárie.
 

ak

su trosky lietadla naozaj tak daleko od seba, tak znamena iba jednu vec - lietadlo sa muselo rozpadnut este hore vo vzduchu.
 

 

Navyse piloti nic nestihli ani nahlasit..to pri horsej kvalite paliva asi tiez nema logiku..ani pri vypadku motorov kvoli vtakom..
 

<< < 1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Svet