Konstanca 18. mája (TASR) - Ak sa na tohtoročnú dovolenku chystáte do Rumunska, máme pre vás novinku. V snahe zlepšiť kvalitu služieb pre turistov zaviedol rumunský úrad na ochranu spotrebiteľa špeciálnu telefónnu linku, na ktorej sa môžete sťažovať na služby v oblasti čiernomorského pobrežia.
Služba bude k dispozícii od 1. júna a turisti môžu telefonovať na toto číslo 24 hodín denne z oblasti prístavného mesta Konstanca a posťažovať sa na kvalitu poskytovaných služieb alebo produktov. Na horúcej linke im odborníci poradia, ako postupovať. Informácie o novej službe budú distribuovať na letákoch po hoteloch na rumunskom čiernomorskom pobreží.
Turisti, ktorí navštívia počas letnej sezóny rumunskú čiernomorskú oblasť, sa často ponosujú na kvalitu služieb. A keďže sa Rumunsko snaží stimulovať turistický ruch, potrebuje tiež zlepšiť služby v tejto oblasti. Dôvodom je aj to, že sa chce do roku 2007 stať členom Európskej únie.