0 dám. Táto skutočnosť mohla vyvolať u televíznych divákov zákonite dojem, že pre nežnejšiu polovičku ľudstva sú peniaze naozaj najrozhodujúcejším faktorom. Prieskum hamburského sociologického inštitútu Gewis však nedal na túto otázku jednoznačnú odpoveď, skôr naopak.
Na prieskume sa zúčastnilo presne 1 061 žien vo veku od 20 do 50 rokov. Výsledky: len sedem percent nemeckých žien by sa vydalo za milionára len kvôli peniazom. Prvým dôvodom na uzatvorenie manželstva sa stala dôvera (92 percent), nasledovala láska (88 percent) a čestnosť (80 percent). Približne jedna tretina respondentiek kládla dôraz na zamestnanie a spoločenskú pozíciu svojho nastávajúceho.
Podľa názoru berlínskej psychologičky Konstanze Fakihovej sú ženy, ktoré spoluúčinkovali v milionárskej šou, skôr exhibionistické osobnosti, ktoré túžia byť stredobodom pozornosti, radi sa ukazujú na verejnosti a nechajú sa obdivovať.
Správa mlčí o tom, ako by pri podobnom prieskume dopadli muži.