New York 27. júla (TASR) - Rodičia Jason Black a Frances Schröderová zatiaľ nevedia, aké meno bude mať ich syn, ktorého práve čakajú. Párik však počas nasledujúcich deviatich mesiacov nebude listovať v žiadnej knižke s názvom Meno pre vaše dieťa, ako väčšina nastávajúcich rodičov.
Namiesto toho hľadajú prostredníctvom internetu sponzora, ktorý by si za sumu 500.000 dolárov kúpil meno pre ich syna. Zdá sa teda, že len peniaze rozhodnú o tom, či sa ich tretie dieťa bude volať napríklad Heinz, Microsoft, Coke alebo Kraft.
"Ide tu najmä o mediálny moment, keď sa zverejní konečné meno," vyhlásil Black a zároveň vyjadril presvedčenie, že táto investícia sa odrazí aj na ekonomických výsledkoch víťaznej firmy či spoločnosti.
Black a Schröderová totiž dali meno svojho ešte nenarodeného dieťaťa do aukcie na webových stránkach eBay a Yahoo, pričom stanovili minimálnu sadzbu na výhradné práva jeho výberu vo výške pol milióna dolárov. Tento inzerát bol na internet daný 18. júla na dobu desať dní. Páru z New Yorku sa však zatiaľ neozval žiadny kupec.
Rodinka Blackovcov žije v dvojizbovom byte spolu s dvoma dcérami: štvorročnou Josephine a takmer dvojročnou Lois. Podnikavý párik sa domnieva, že po narodení ďalšieho dieťaťa už nebude mať dostatok životného priestoru a tak dúfa, že peniaze, ktoré zarobí predajom mena svojho syna, využije na kúpu väčšieho domu a na zisk finančných prostriedkov na vysokoškolské štúdiá ich detí.
Jason Black sa podľa svojho vyjadrenia vôbec neobáva toho, že nezvyčajné meno, ktoré bude nosiť jeho syn, bude terčom výsmechu najmä v škole.