Londýn 15. februára (TASR) - Ak v Británii niekto dlhší čas čaká na odpoveď na svoj list, môže si byť istý, že sa nestratila. Pravda je trpká: priateľka, inštitúcia či milenec neodpísali.
Túto skutočnosť potvrdila i nedávna kontrola "korešpondenčnej poctivosti" britských vládnych úradov.
No kým počet spokojných zákazníkov Royal Mail rástol, v kanceláriách ministerstva vnútra sa na konci vlaňajšieho roku povaľovalo asi 2700 nezodpovedaných listov od poslancov, ktorí sa dožadovali informácií pre občanov zo svojich volebných okrskov.
Viac ako štvrtina poslaneckých listov - presne 810 - bola v čase kontroly šesť mesiacov stará a tým najčerstvejším tiahlo na druhý mesiac.
Oveľa lepšie nedopadlo ani ministerstvo zdravotníctva, ktoré sušilo asi 2000 listov. K najvzornejším naopak patrilo ministerstvo kultúry a športu, ktoré nechalo čakať na odpoveď len 275 ľudí.
Z výsledkov kontroly, ktorá odhalila korešpondenčnú kultúru britských inštitúcií, nie je nadšená ani opozícia, ani aktívni občania.
Zato predstavitelia Royal Mail sa zrejme potajme radujú. Dostali predsa do daru pôsobivé heslo: Neprišiel vám list? Len či nie je na vine ten, s ktorým ste si chceli dopisovať.