Madrid 31. októbra (TASR) - Nezvyčajnou avšak určite efektívnou metódou chce španielska mliekarenská firma prispieť k pátraniu po nezvestnom 13-ročnom chlapcovi zo Španielska.
Mliekarenská firma totiž v súčasnosti predáva vyše osem miliónov jogurtov, na ktorých obale je vyobrazená chlapcova fotka.
Dónovan žijúci v Madride zmizol bez stopy ešte vo februári po tréningu džuda. Viacerí očití svedkovia ho údajne videli na predmestiach Madridu.
Španielsky ombudsman pre maloletých Pedro Núnez Morgades uviedol, že na pátraní po chlapcovi je najrôznejšími spôsobmi zainteresovaných celkovo 42 firiem a podnikov.
Tie si dali za cieľ distribuovať 250.000 plagátov s chlapcovou podobizňou po celej krajine. K tomuto projektu sa pripojili i španielske železnice Renfe, taxislužby, reštaurácie a benzínové pumpy. "Chlapec by mal vedieť, že ho hľadáme," odôvodnil celonárodnú pátračskú akciu španielsky ombudsman.
3 mic juh