SME

V Japonsku sa prominenti objavujú v inde nie príliš známej reklamnej podobe

Tokio 3. októbra (TASR) - Dlhý je zoznam hviezd strieborného plátna a televíznej obrazovky, ktoré v krajine vychádzajúceho slnka využívajú vlastnú popularitu ...

Tokio 3. októbra (TASR) - Dlhý je zoznam hviezd strieborného plátna a televíznej obrazovky, ktoré v krajine vychádzajúceho slnka využívajú vlastnú popularitu na reklamu najrôznejších produktov a služieb. Pre niektorých z nich je skutočne šťastím, že predmetné, zväčša celkom krátke reklamné šoty môžu vidieť iba japonskí diváci.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mariah Carey sa ako tak trochu bláznivo pôsobiaca Amazonka usiluje o získanie nových konzumentov pre značkovú kávu. Arnold Schwarzenegger zasa propaguje - v súlade s imidžom niekdajšieho Mr. Universum - špeciálny kalorický nápoj.

SkryťVypnúť reklamu

V japonských médiách sa však objavujú aj Antonio Banderas, Pierce Brosnan, Nicolas Cage, George Clooney, Sean Connery, Kevin Costner, Penelope Cruzová, Cameron Diazová, Harrison Ford, Jodie Fosterová, Richard Gere, Mel Gibson, Whoopi Goldbergová, Anthony Hopkins, Dennis Hopper, Jennifer Lopezová. A tento zoznam s určitosťou nie je úplný.

Navyše nechýbajú v reklamných videoklipoch ani známe postavičky z obľúbených seriálov, napríklad Simpsonovci alebo Sesame Street.

Kultúrne tradície krajiny majú nepriehľadnuteľný vplyv na scenár i realizáciu reklamných šotov, a to nielen v spôsobe snímania a strihu, kde je evidentný vplyv domácich komiksov a kreslených filmov. Charakteristické sú nákladné kostýmy, pre Japonsko charakteristický druh šminkovania a neustále sa opakujúce slogany.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Svet

Komerčné články

  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  6. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  7. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  2. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  5. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  6. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  7. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  8. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 18 156
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 9 333
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 4 652
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 954
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 3 863
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 478
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 2 115
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave 1 887
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

„Žijeme v neistej dobe," vyhlásil minister obrany.


TASR
Austrálsky premiér Anthony Albanese.

Väčšinu z vyťažených surovín predáva.


TASR 1
Ilustračné foto.

Ďalších osem osôb utrpelo zranenia.


TASR
Ruský útok na Kyjev si vyžiadal už deväť obetí.

Ruským náletom čelil aj Charkov.


TASR 2
SkryťZatvoriť reklamu