Bratislava 19. júna (TASR) - Najsledovanejšou televíznou stanicou na Slovensku je televízia Markíza, ktorú sleduje 75 percent divákov. Druhým v poradí bol prvý okruh verejno-právnej televízie STV1 s 35 percentami, nasleduje česká televízna stanica NOVA, ktorú pravidelne sleduje aspoň 5 minút denne 20 percent občanov SR. Druhý okruh Slovenskej televízie STV 2 dosiahol 7-percentnú sledovanosť, o dve percentá menej má RTL Klub. Televíznu stanicu Prima TV sledujú 4 percentá, ČT1 tri percentá a Lunu dve percentá ľudí.
Vyplýva to z prieskumu verejnej mienky, ktorý od 10. januára do 25. apríla uskutočnila agentúra Market & Media & Lifestyle TGI. Prieskum bol realizovaný na vzorke 2116 respondentov, občanov Slovenskej republiky, vo veku 14-79 rokov.
Z pohľadu podielu na trhu je na prvom mieste opäť TV Markíza s 56 percentným podielom, na druhom mieste je STV 1 (13 percent) a za ňou TV NOVA (11 percent). Televízie RTL Klub a STV 2 majú rovnako trojpercentný podiel.
TASR ponúka k materiálu graf.