Zhruba po dvoch, troch rokoch sa vždy objaví niekto nový, o kom sa tvrdí, že má teraz práve on k Orbánovi naozaj blízko a má naňho veľký vplyv.
Zaujímavé je , že v posledných troch, štyroch prípadoch ide vždy o odborníkov na marketing. Súvisí to pravdepodobne so silnejúcim presvedčením Orbána a jeho Fideszu, že nie je podstatné, čo v politike robíš, ale to, ako to vieš predať a vysvetliť. Všetko je len a len o komunikácii.
V novembri sa toto presvedčenie prejavilo v 15 miliónoch dolároch, ktoré Orbánova vláda z rezervy rozpočtu venovala vlastnej nadácii Friends of Hungary. Tá má údajne pomáhať posilňovať národnú identitu krajanov a ich „väzbu národnej spolupatričnosti“.
Skôr však i podľa mena pôjde o financovanie proorbánovskej loby v Spojených štátoch. Povesť Maďarska je vďaka jeho súčasnej vláde na Západe najhoršia od roku 1956.
Orbánovci však riešenie nevidia v zmene politiky, ktorá za mizernú povesť môže, ale vo vypisovaní listov médiám kritizujúcim vládu, v najímaní reklamných agentúr a v nalievaní peňazí tým, čo sú ochotní sa strápňovať vysvetľovaním, že za zlú povesť vlády môžu jej neprajníci združení vo veľkom medzinárodnom sprisahaní.