Billboardy, televízne reklamy, či dokonca podložky pod pivo budú ľudí nabádať k tomu, aby prestali myslieť pesimisticky. Tvorcovia kampane tvrdia, že príliš veľa Rakúšanov sa sťažuje na ekonomickú situáciu a dúfajú, že ich inšpirujú k väčšej kreativite, efektívnosti a inovatívnosti.
Podľa mnohých práve "nariekanie" nad ekonomickou situáciou jej stav zhoršuje. Prezident Rakúskej medzinárodnej reklamnej asociácie Erich Buchbaum tvrdí, že najmä Viedeň by mali vyhlásiť za "zónu so zákazom sťažovať sa."
"Rakúšania sa vyžívajú v nariekaní a sťažovaní sa, avšak vôbec nie je pravda, že by ekonomická situácia bola v zlom stave," povedal Mariusz Jan Demner, riaditeľ reklamnej agentúry, ktorá prišla s nápadom rozbehnúť kampaň.