Londýn 18. júla (TASR) - Odvážnym spôsobom spustila reklamnú kampaň pre svoj nový parfum Glow americká herečka a speváčka Jennifer Lopezová: na plagátoch propagujúcich svoju novú vôňu pózuje nahá v sprche.
Jediný kus odevu, ktorý má na sebe, je šatka na hlave, zatiaľ čo rukou si zakrýva intímne partie. Jej nahé telo sa objaví na billboardoch po celých USA vedno so sloganom "Svieža, čistá, sexy. To je Glow - nová vôňa od Jennifer Lopezovej."
Podľa britského denníka Sun sa musel umelecký dizajn reklamného pútača meniť na poslednú chvíľu. Na jeho originálnej verzii je totiž J-Lo v romantickom objatí so svojím dnes už bývalým manželom Crisom Juddom, s ktorým sa rozišla osem mesiacov po svadbe. Pôvodné billboardy sa začali vyrábať len niekoľko týždňov pred ich rozchodom a nedávno ich hviezda všetky stiahla z obehu.
Lopezová podpísala zmluvu s kozmetickou spoločnosťou Lancaster na celosvetovú distribúciu parfumu. Na jeseň sa reklamná kampaň popri USA oficiálne rozbehne aj vo Veľkej Británii, Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku.