Počkajte chvíľu, ste v poradí... Zákaznícka služba mobilného operátora AT&T je takmer vždy obsadená a prvý agent sa zvyčajne uvoľní až po dlhých minútach čakania.
„Dobrý deň, čo si želáte?“ „Od vašej spoločnosti mi prišla výzva o presiahnutí voľných minút, pričom podľa zmluvy žiadne limity nemám.“ „Pozriem sa na to, vydržte. Meno, adresa, ..píp.“
Telefón ukazuje, že hľadá sieť, a mňa čakajú ďalšie minúty čakania na to, aby sa mi po pol hodine telefonovania tretí agent v poradí ospravedlnil, že k chybe došlo v ich systéme a žiadny limit som, samozrejme, presiahnuť nemohla.
Priniesla iPhone, no nápor nezvláda
Spoločnosť AT&T pred štyrmi rokmi zaviedla na trh revolučnú novinku. iPhone od Applu si získal srdcia mnohých zákazníkov, ale zároveň ich mnohých popudil proti mobilnému operátorovi. Sieť nápor nezvládala a padala.
Nespokojní zákazníci čelili predčasne ukončeným telefonátom, nedoručeným správam či plnej odkazovej schránke i napriek tomu, že telefón hlásil plný signál. AT&T dnes prichádza s elegantným riešením. Vlastná anténa pre prípad výpadku.
Keď pre hurikán vypadla sieť, mobilný operátor vysielal na miesto vlastný voz, ktorý zabezpečil spojenie.
Teraz bude možné zabaliť prístroj do batožiny, pripojiť anténu a telefonovať. Zvládne 14 hovorov naraz, pokryje necelý kilometer.
Len taká maličkosť, anténa stojí 15 až 45 tisíc dolárov. Určená je teda skôr pre väčšie spoločnosti, či napríklad políciu.
Katastrofa v súkromí
V oblastiach katastrofy môže znamenať rýchlejší návrat k normálu. V súkromnom živote naopak zapríčiniť katastrofu. Vo svete s bezproblémovým spojením by moja známa už dávno nežila so svojím manželom.
Formulka „prepáč, vypadáva mi signál, ozvem sa neskôr“ jej už párkrát zachránila manželstvo