
Voľby 1998. Billboard SDK.
FOTO – ČTK

Mikuláš Dzurinda si oholil fúzy na základe stávky, či bude SDK zostavovať koalíciu. Október 1998. FOTO – TASR

Mikuláš Dzurinda a „jeho mladí“ Urmanič a Orava. August 1998.
FOTO – ČTK

Voľby 1998. Billboard HZDS.
FOTO – ČTK
HZDS: 16 rôznych televíznych spotov, okolo 2 300 billboardových plôch, 32 rôznych inzertných motívov, 16 rôznych billboardových motívov.
SDK: 6 rôznych televíznych spotov, asi 1200 billboardových plôch, 6 billboardových motívov.
SDĽ: 4 – 5 rôznych televíznych spotov a billboardových motívov plus samostatná kampaň Pavla Kanisa.
SMK: pár jednoduchých a nie veľmi kvalitných spotov, zaobišla sa bez billboardov.
SOP: 6 rôznych televíznych spotov, 12 billboardových motívov.
SNS: pár nie príliš zaujímavých televíznych a rozhlasových spotov, 4 billboardové motívy.