NEW YORK.
Podľa finančnej správy, ktorú v piatok, 11 dní pred voľbami, predstavil jeho volebný tím, minul Bloomberg doteraz na kampaň už 85,2 milióna dolárov (57 milión eur), teda o približne 200.000 dolárov viac, ako vynaložil na celú kampaň v roku 2005. Podľa analytikov by mohla jeho celá tohtoročná kampaň stáť približne 110-120 miliónov dolárov.
Populárny miliardár sa uchádza už o svoje tretie funkčné obdobie. Podľa prieskumu verejnej mienky z minulého týždňa má náskok 16 percent hlasov pred kandidátom Demokratickej strany Williamom Thompsonom ml. Ten si vyčlenil na svoju predvolebnú prezentáciu iba šesť miliónov dolárov.
Bloomberga stojí jeden deň tohtoročnej kampane vyše 850.000 dolárov (566.000 eur). V roku 2001 minul na svoje prvé úspešné voľby 74 miliónov dolárov (49 miliónov eur).
Správu priniesla tlačová agentúra AP.