Londýn 15. mája (TASR) - Britský labouristický premiér Tony Blair ďaleko zaostáva za vodcom opozičných konzervatívcov Williamom Hagueom - nie však vo volebných preferenciách, ale ako motív na spodnú bielizeň. Slipy s nápisom "I Love William Hague" sa totiž predávajú desaťkrát lepšie ako tie, na ktorých je slogan s Blairom, povedal dnes vedúci predajného oddelenia siete obchodov s knihami Politico's Peter Just agentúre Reuters.
"Možno je to akýsi druh prieskumu verejnej mienky, ktorý naznačuje, že vo voľbách zažijeme prekvapenie," povedal Just. Britské voľby sa budú konať 7. júna a Blair je zatiaľ ich jasným favoritom.
Napriek horším preferenciám konzervatívcov sa predávajú reklamné predmety s motívom Haguea veľmi dobre. "Poháre á la Hague alebo bejzbalové čiapky idú oveľa lepšie na odbyt ako Blairove," uviedol Just.
Najväčším hitom sú však svetlomodré spodky s čiernym okrajom, ktoré robia reklamu hovorkyni konzervatívcov pre vnútropolitické otázky Ann Widdecombovej. "Je to neuveriteľné. Na svätého Valentína sa vypredali veľmi rýchlo," povedal Just.