Bratislava 7. júla (TASR) - Slovenská spoločnosť Seagle Air (SA) dôrazne odmieta špekulácie, že jej lietadlo nemalo povolenie na pristátie v Turecku z dôvodu neuhradených letiskových poplatkov. "Verejne vyhlasujeme, že naša spoločnosť má vysporiadané všetky záväzky s letiskami, na ktorých pristávame," uviedol pre TASR riaditeľ SA Peter Hanák. Lietadlo spoločnosti, ktoré smerovalo do Turecka, muselo dnes nedobrovoľne niekoľko hodín čakať na gréckom letisku v Solúne na vydanie povolenia na pristátie.
Ako priblížil Hanák, potrebné dokumenty a doklady v súvislosti s povolením boli tureckému leteckému úradu zaslané včas a štandardným postupom. "Žiaľ, turecká strana z nepochopiteľných dôvodov nestihla spracovať nami poslané dokumenty a zároveň nás o tomto probléme informovať," zhrnul Hanák s tým, že letecká spoločnosť zvažuje podanie sťažnosti na turecký letecký úrad. Doplnil, že SA vzniknutá situácia mrzí a dúfa, že sa už nebude opakovať.
Stroj viezol klientov cestovnej kancelárie (CK) Hydrotour na dovolenku do Dalamanu. Ako pre TASR objasnil Tomáš Lazarov z CK, tri až triapolhodinové čakanie na letisku cestovná kancelária svojim klientom vykompenzuje.