PARÍŽ. Figuríny vo výlohách obchodov podliehajú móde rovnako ako odevy, ktoré na ne vešajú. V súčasnosti sa totiž končí éra štíhlych figurín - o svoj post ideálu krásy síce nikdy neprídu, medzi seba však budú musieť prijať aj vzory „väčších proporcií“. Údajne sa tak majú priblížiť ľuďom.
Ak si klient obchodov okrem odevov začne všímať aj „stojany“ na ne, môže byť prekvapený. Prsia sú plnšie, pery napnutejšie - akoby po kolagénovej injekcii. Tento trend teraz prichádza do Paríža z USA, kde si narastajúcu obezitu obyvateľstva obchody všimli ako prvé.
Telesné rozmery figurín pritom nikdy nezodpovedali skutočnosti. Ani najdokonalejšie modelky nemajú dokonalé proporcie, pri figurínach sa však takáto dokonalosť vyžaduje. Teraz je otázne, či vývoj figurín zasiahne aj snaha dať im emócie.