Praha 18. apríla (TASR) - Prekvapenie a zmätok u divákov českých komerčných televízií Nova a Prima vyvolala netradičná reklamná kampaň, ktorú si objednala spoločnosť e-Media. Na obrazovke sa objavuje koleso s čiernobielymi pruhmi, ktoré sprevádza otázka: Chýba ti niečo super?
Väčšina divákov zatiaľ netuší, že ide o kampaň novovznikajúceho bulvárneho denníka Super, ktorý začne vychádzať 25. apríla. Noviny, ktoré majú konkurovať bulvárnemu Blesku i najčítanejšiemu českému denníku Mladá fronta DNES už do svojho tímu "zlanárili" niekoľko kvalitných redaktorov z iných novín.
Firma e-Media, ktorú vlastní rakúska spoločnosť Epic, ráta s tým, že denník Super bude vychádzať všetkých sedem dní v týždni. Redakcia bude na komerčnej báze využívať spravodajstvo televízie Nova, vrátane fotografií. Reklamná kampaň, ktorá sa už rozbehla okrem televízie i na siedmich tisícoch billboardov po celej Českej republike, bude stáť e-Mediu do 100 miliónov korún.
(spolupracovník TASR Jan Potůček) kr dem