Na prvé miesto škály otravnosti sa dostalo klebetenie so 60 % hlasov. 54 % „získalo" nerešpektovanie pracovnej atmosféry, zahŕňajúce súkromné telefonické hovory a surfovanie na internete. Neporiadok v spoločných priestoroch, napr. neumytý riad v dreze hnevá 45 % ľudí; pachy jedla, dym a voňavky dráždia 42 %.
Posledné tri miesta medzi siedmimi hlavnými kancelárskymi hriechmi obsadili: hlasné zvuky (vyzváňanie telefónu, púšťanie hlasov na reproduktory a hlasný hovor) - so 41 %, nadmerné používanie zariadení na elektronickú komunikáciu na schôdzach - s 28 %, otravovanie mailom (zbytočné používanie funkcie reply all) - s 22 %.
Eric Buntin, marketingový riaditeľ HR firmy Randstad USA, ktorá si výskum objednala, tvrdí, že na správanie ľudí nemala nijaký vplyv zmena interiérov; tie sú dnes „otvorenejšie", takže kolegov počujete a viete viac o ich osobnom živote:
„Keď ste sedeli v kancelárii za zatvorenými dvermi, nikto vás nepočul, pokiaľ ste nekričali. Ak zrušíme dvere, každý všetko počuje a zotrie sa hranica medzi súkromím a prácou. Ľudia neberú do úvahy, aké sú dnes pracoviská - ale mali by."
„A čo s tými, ktorí si myslia, že mail je súkromná záležitosť? Také maily neexistujú! Automaticky niečo preposielať všetkým - to je ako postaviť sa do stredu veľkej budovy a zrevať „horí!"
Proti kolegom, ktorí sa dopúšťajú rôznych priestupkov, však málokto zasiahne. 42 % opýtaných povedalo, že by sa ozvalo kvôli hluku, 34 % by sa ohradilo voči vyrušovaniu kecaním a iba 25 % sa bráni nevyžiadaným mailom.