Podľa trojice sudcov londýnskeho odvolacieho súdu je nepravdepodobné, že spotrebitelia si pomýlia pravé výrobky L'Oreal s lacnejšími imitáciami, aj v prípade, že ich vôňa je podobná.
"Ľudia nie sú hlúpi. Nemožno predpokladať, že niekto si myslí, že 'replikový' výrobok tohto druhu je originál," uvádza sa v rozhodnutí sudcov. "Nemožno tiež predpokladať, že niekto si myslí, že replika je niečo iné, ako lacná imitácia originálu, alebo že má mať rovnakú kvalitu ako originál, aj keď vôňa môže byť podobná."
Lacnejšie voňavky sú propagované sloganmi ako "Rozdiel pocíti len vaša peňaženka" a "Jediný rozdiel je v cene".
L'Oreal, najväčšia kozmetická skupina na svete, prípad predložila odvolaciemu súdu po tom, čo najvyšší súd žalobu minulý rok zamietol. Francúzska spoločnosť chce dosiahnuť, aby firma Scion International so sídlom v Dubaji mala zakázané predávať svoje parfumy, ktoré sú dostupné za asi 250 korún.
Výrobky Scionu ako La Valeur, Pink Wonder a Nice Flower údajne voňajú podobne ako Trésor, Miracle a Noa od L'Oreal.
Sudcovia odvolanie zamietli s argumentom, že výrobky L'Oreal a Scion si vzájomne nekonkurujú, majú rôzne ceny a sú určené pre rôzne segmenty trhu.
L'Oreal plánuje prípad predložiť európskym súdom, kde bude argumentovať, že Scion svojím radom parfumom Creation Lamis porušil zákony o ochrannej známke.
Parížska spoločnosť poukazuje na to, že Scion používa ochranné známky jej produktov v porovnávacích zoznamoch, na ktorých zákazníkom ukazuje, ktorému parfumu L'Oreal sa podobá jej lacnejšia voňavka.