Kurence s pekným „kohútom“, ktoré sa nebudú báť postaviť pred filmovú kameru a vedeli by ešte niečo naviac. Práve také hľadá známy hamburgerový reťazec, aby z vhodne „urastených“ jedincov urobil protagonistov reklamnej kampane.
Kurence s pekným „kohútom“, ktoré sa nebudú báť postaviť pred filmovú kameru a vedeli by ešte niečo naviac. Práve také hľadá známy hamburgerový reťazec, aby z vhodne „urastených“ jedincov urobil protagonistov reklamnej kampane.
Španielska firma bude najprv zisťovať, do akej miery sú španielski farmáci pripravení zúčastniť sa na konkurze.
Miestne rádiá už o kampani informovali chovateľov hydiny, ktorí sa môžu na telefónnom čísle informovať o podmienkach, ktoré musí ich kurča splniť, aby sa mohlo stať „hviezdou strieborného plátna“.
Kurčatá musia byť chované vonku, musia mať asi tri kilogramy, musia byť pekné urastené, musia mať nápadnú farbu, pekne perie a hrebienok. Nevyhnutnou podmienkou je aj to, aby sa kura cítilo pred kamerou pohodlne a vedelo niečo navyše, napríklad spievať.
Zástupcovia firmy, ktorých meno neuverejnili, vyhlásili, že chcú zabezpečiť slávu i týmto operencom, rovnako ako si ju v minulosti už získala napríklad kolia Lassie.