Madrid 30. októbra (TASR) - Aj bežný, vnútroštátny let, ktorý obvykle trvá hodinu, sa pri zhode nešťastných okolností môže pre cestujúcich stať nečakanou odyseou.
V týchto dňoch sa o tom presvedčili pasažieri španielskej leteckej spoločnosti Air Madrid, špecialistu na vnútroštátne linky a lety do Latinskej Ameriky, ktorý bojuje s čoraz väčšími problémami a je už pravidelne terčom kritiky médií.
Viac ako 30 pasažierov malo pred sebou pôvodne hodinový let z Madridu na Mallorcu, ktorý sa však zmenil na 20-hodinovú odyseu.
Stroj najskôr neplánovane pristál na Menorce, potom síce opäť vyštartoval s kurzom na Mallorcu, kde však letisko v dôsledku hmly neprijímalo. Pilot sa preto rozhodol pre pristátie vo Valencii. Tam sa cestujúci dozvedeli, že musia noc stráviť na palube lietadla, pretože sa leteckej spoločnosti nepodarilo pre nich zabezpečiť hotelové ubytovanie. Na druhý deň ráno sa lietadlo vrátilo do Madridu, kde strávilo niekoľko hodín, po ktorých sa opäť vydalo do pôvodne určenej destinácie. Po medzipristátí v Ibize nakoniec šťastne pristalo na Mallorce.
Letecká spoločnosť Air Madrid v ostatnom čase takmer denne ruší niektoré lety a viaceré z jej strojov premávajú s výrazným omeškaním.
6 le žab