SME

Ivo Bič pokrstil debut

Víťaz šiesteho ročníka autorskej pesničkovej súťaže Coca-Cola Popstar, ktorá objavila napríklad Zuzanu Smatanovú, Mishu či Bystríka, Ivo Bič pokrstil v stredu večer debutový album. Cédečko s názvom Do You Wanna... krstili sektom netradične až dvaja krstní

Misha a Peter Bič pokrstili album Do You Wanna... sektom. FOTO - JURAJ ROŠČÁK


Víťaz šiesteho ročníka autorskej pesničkovej súťaže Coca-Cola Popstar, ktorá objavila napríklad Zuzanu Smatanovú, Mishu či Bystríka, Ivo Bič pokrstil v stredu večer debutový album. Cédečko s názvom Do You Wanna... krstili sektom netradične až dvaja krstní rodičia - Misha a výkonný producent albumu Peter Bič. "To, že bude Peter krstný otec, bolo jasné už na začiatku a pre Mishu sme sa rozhodli, lebo je nám žánrovo blízka," vysvetľuje Ivo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na albume je štrnásť skladieb, ktoré sú zväčša dielom autorskej dvojice Ivo Bič - Zoli Tóth, ktorý je zároveň aj producentom a klávesákom kapely. Text k piesni Walking Down My Street pochádza od Janky Burášovej a jedinú slovenskú pieseň na albume Snáď napísal celú Zoli.

SkryťVypnúť reklamu

"Album sa tiahne takým popovo-r'n'b-funky-soulovom štýlom. Väčšina pesničiek je v angličtine, len jeden a pol skladby je v slovenčine." Na jednej piesni sa koprodukčne podieľali aj piešťanskí raperi Faktor a Kazisuet.

Vydávať prvý album v angličtine nie je na Slovensku práve tradičné a pre mnoho poslucháčov ani znesiteľné. "Viem, že to nie je ľahká cesta, ale celý tento štýl má anglické korene. A naozaj, lámať slovenčinu do r'n'b rytmov sa nám nezdalo ako dobrý nápad."

V éteri už rotuje aj prvý singel 24-7, čoskoro by sa k nemu mal objaviť aj videoklip. Ten vznikal v réžii Ota Nováka, ktorý si pre jeho dej zvolil priestory istej košickej kaviarne. "Video nemá žiaden dramatický dej, ktorý by zbytočne zaťažoval. Je najmä o dobrej nálade, pohode tanci a speve. Ja sám príliš dej v klipoch nevnímam, väčšinou počúvam hudbu, a potom mi všetko ostatné ujde." (mit)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Svet

Komerčné články

  1. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  2. Poškodené čelné sklo? Vieme ako si ho dáte do poriadku aj bez spoluúčasti
  3. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu?
  4. Dubová alej prichádza s dostupnejším bývaním na predmestí
  5. Známy šéfkuchár radí: Takto budú bezlepkové pagáče dlhšie mäkké
  6. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol
  7. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  1. Doma v záhrade je najčítanejší mesačník na Slovensku
  2. Známy šéfkuchár radí: Takto budú bezlepkové pagáče dlhšie mäkké
  3. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu?
  4. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol
  5. Dubová alej prichádza s dostupnejším bývaním na predmestí
  6. Poškodené čelné sklo? Vieme ako si ho dáte do poriadku
  7. Príbeh firmy, ktorá si získala celé Slovensko
  8. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 17 498
  2. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 6 700
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 706
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 614
  5. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 594
  6. Plátené tašky a opakované použitie 4 191
  7. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 2 495
  8. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone 2 290
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Väčšina obetí bola vo veku 21 až 23 rokov.


TASR
Ilustračné foto.

Nehoda sa stala minulý týždeň vo štvrtok.


TASR
Nový juhokórejský prezident I Če-mjong.

Prvostupňový súd uznal Iho za vinného z klamstva.


TASR

Vojnu na Ukrajine sledujeme minútu po minúte.


a 5 ďalší 18
SkryťZatvoriť reklamu