Bratislava 15. októbra (TASR) - Až 79 % zo všetkých letov spoločnosti Raynair v septembri tohto roku sa uskutočnilo načas. Ryanair je tiež jednotkou v presnosti jednotlivých letov, čím prekonal každý týždeň v rokoch 2003 až 2006 konkurenčnú spoločnosť EasyJet. Zároveň zistil, že na 1 000 cestujúcich pripadá menej než jedna sťažnosť a menej než jedna stratená batožina. Sťažnosti zodpovedané a vyriešené do 7 dní predstavujú 99 %.
Tieto obchodné výsledky oznámila spoločnosť Raynair na základe zverejnenej štatistiky zákazníckych služieb v septembri 2006. Ryanair, európska jednotka medzi nízkorozpočtovými leteckými spoločnosťami, sa zaviazal zverejňovať štatistiky zákazníckych služieb každý mesiac a medziročne ich aj porovnávať. Prílety a odlety v réžii leteckej spoločnosti Raynair uskutočnené v septembri 2005 načas dosiahli podiel 89 %.
Ryanair je najväčšia európska nízkorozpočtová letecká spoločnosť so 17 základňami a s 432 nízkopoplatkovými linkami pôsobiaca v 24 krajinách. Do konca marca 2007 bude Ryanair prevádzkovať kompletný vozový park pozostávajúci zo 134 nových Boeingov 737-800, pričom má pevnú objednávku na ďalších 100 nových lietadiel, ktoré plánuje dodať počas nasledujúcich piatich rokov. V súčasnosti Ryanair má 3 700 zamestnancov a v tomto finančnom roku očakáva 42 miliónov cestujúcich.