
FOTO SME – PAVOL MAJER
Od roku 1993 až do roku 1995 sme mali na Slovensku len jednu miss. Za posledné roky sme si však zvykli na bohatšiu dávku ženskej krásy na televíznych obrazovkách.
Jojka nám v tomto roku už svoju verziu krásy ponúkla – v réžii In Agency Silvie Lakatošovej. Markíza a jej dvorná agentúra Forza v spolupráci s Oklamčák production sa na nás chystá už o pár dní. Šanca, že Slovensko bude mať, tak ako väčšina civilizovaných krajín, len jednu súťaž rovnakého druhu za rok, je zatiaľ minimálna.
Miss je dobrý biznis tak pre agentúry, ktoré ich organizujú, ako aj pre televízie, ktoré si tak vylepšujú percentá sledovanosti. A ak sa pritom udeje nejaký ten škandálik, o bod navyše. Lakatošová o tom tohoročnom povedala: „Aspoň o nás písali aj tie médiá, ktoré neboli našimi mediálnymi partnermi.“
To, že sa jej meno dostalo do titulkov a na titulky, jej určite neprekáža. A aspoň môže zdôvodňovať prítomnosť nadupaného bodyguarda po jej boku počas celej súťaže. „Dlhy nemám,“ odkazuje všetkým. Načo tejto krehkej deve teda bol? (rom)