Diane Keatonová. Modelka do reklamy. FOTO - REUTERS |
Šesťdesiatročná hollywoodska herečka Diana Keatonová je i vo svojom veku stále žiadanou tvárou. Do reklamy si ju vybrala firma L'Oreal, aby prezentovala jej krém a make-up.
Zmluva medzi herečkou a kozmetickou firmou podľa reklamných expertov potvrdzuje trend, keď sa výrobcovi prispôsobujú starnúcej populácii západnej spoločnosti.
Firma uviedla, že Diana Keatonová je prirodzene krásna a nič na nej nepôsobí umelo.
Od leta sa bude reklama s Keatonovou, ktorú pozná slovenský divák z filmov Lepšie neskôr ako neskoršie či Annie Hallová, objavovať v televízii alebo na stránkach módnych časopisov.
Mnoho firiem si podľa expertov už uvedomilo, že pre starnutie populácie sa treba orientovať i na skôr narodených zákazníkov. Napríklad automobilky v posledných rokoch pridávajú do áut prvky, ktoré robia interiér pohodlný i pre menej ohybné telá alebo pre slabnúci zrak.
Vo Francúzsku vlani vznikla prvá modelingová agentúra zamestnávajúca manekýnky a manekýnov od 45 do 90 rokov. Jej podnikanie je založené na jednoduchej úvahe. Podľa nej starší ľudia potrebujú v reklame vidieť svojich vrstovníkov, aby ju považovali za vierohodnú, a teda aby vychvaľované výrobky kupovali.
(čtk)