BRATISLAVA 11. apríla (SITA) - Ľudia, ktorí sa tešili na dovolenku, zažili nepríjemné prekvapenie, keď zostali štyri hodiny uväznení na letisku Doncaster Robin Hood Airpor. Dôvodom bol mobilný telefón, ktorý pilot stratil kdesi v kokpite. Cestujúci už boli usadení na svojich miestach a kapitán ich priebežne informoval o dianí v kokpite. Po hodine hľadania si pilot privolal na pomoc technickú podporu. Pasažieri sa museli vrátiť späť do letiskovej haly a do kokpitu prišli technici, ktorí ho začali rozoberať v úsilí nájsť stratený mobil . Stoosemdesiatdeväť pasažierov však nakoniec odletelo na dovolenku, ale s iným pilotom. Ako informoval americký bulvárny plátok The Sun, letecká spoločnosť Thomsonfly sa cestujúcim ospravedlnila. Nemali vraj inú možnosť ako mobil nájsť, pretože bol stále zapnutý a bezpečnostné opatrenia vyžadujú, aby boli počas letu vypnuté všetky mobilné telefóny. "Nemohli sme uveriť vlastným ušiam. Ja som si myslel, že väčšiu hlúposť si ako výhovorku vymyslieť nemohli. Ale aspoň k nám bol pilot úprimný hneď od začiatku," povedal jeden z cestujúcich.