SME

Známi muži bojujú proti rakovine prsníka

Moderátori Martin Pyco Rausch, Bruno Ciberej a herec Maroš Kramár bojujú proti rakovine prsníka. Propagujú nový symbol charitatívneho projektu Tričko so srdcom.

Ich tváre sú využité v boji proti rakovine prsníka. Zľava hore Ada Straková, Darina Rolincová, Henrieta Mičkovicová, Nora Beňačková, Beáta Dubasová, dole zľava Bruno Ciberej a Martin Rausch. FOTO - TASR


Moderátori Martin Pyco Rausch, Bruno Ciberej a herec Maroš Kramár bojujú proti rakovine prsníka. Propagujú nový symbol charitatívneho projektu Tričko so srdcom.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rakovina prsníka sa totiž netýka len žien, ochorenie môže zasiahnuť i mužov. "Preto ma teší, že na túto problematiku môžem upozorniť aj ja. Toto je podľa mňa najrozumnejšia forma, ako využiť to, že som mediálne známy," zhodnotil to Rausch.

Je rád, že si ho ľudia nebudú spájať len s bulvárnymi informáciami o tom, s kým chodí, či sa bude ženiť, alebo kedy sa opil. "Teraz si ma môžu spojiť s niečím pozitívnym. A ak sa mi podarí primať k vyšetreniu čo i len jednu fanúšičku alebo kohokoľvek iného, bude to úspech," dodal.

SkryťVypnúť reklamu

To, že je momentálne známy, chce využiť aj Ciberej. "Ľudia nás spoznávajú a reagujú na nás. Ak ich to donúti len k tomu, aby si niekde v časopise prečítali o tejto chorobe, tak už aj potom to splní svoj účel," hovorí.

Ponuku byť ďalšou tvárou kampane prijal okamžite: "Je zreteľné, kam peniaze idú. Že sa za ne kupujú prístroje a putujú organizáciám, ktoré sa vyberajú dôsledne. Takže zbierka sa nemíňa účinkom. Preto som tomu projektu hneď povedal áno."

Charitatívnu kampaň Avon proti rakovine prsníka podporujú na Slovensku i ďalšie známe tváre: Alena Heribanová, Jana Kirschnerová, Ada Straková, Hana Rapantová, Beáta Dubasová, Karin Habšudová, Henrieta Mičkovicová, Nora Beňačková a Darina Rolincová. (tasr)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Svet

Komerčné články

  1. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  2. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  3. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  1. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  2. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  3. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  4. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  5. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  6. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  7. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 18 093
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 8 761
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 776
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 4 429
  5. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 3 488
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 594
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 2 251
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 1 863
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu