BRATISLAVA 5. apríla (SITA) - Cestujúci na palube lietadla smerujúceho do Veľkej Británie zostali v šoku, keď im kapitán oznámil, že nemôžu pristáť, pretože pracovník letiska, ktorý ich mal z operačného centra naviesť na pristátie, má práve prestávku na čaj. Let spoločnosti Thomson musel zostať vo vzduchu celých 25 minút, kým dostal z riadiaceho centra povolenie na pristátie. Ako pre denník Daily Mirror uviedol 70-ročný cestujúci Ken Jones, myslel si, že si z nich kapitán lietadla strieľa, keď im oznámil dôvod oneskoreného pristátia na letisku v Cardiffe. "Povedal nám, že nemá oprávnenie na pristátie, pretože mu ho službukonajúci pracovník nemohol vydať. Tak sme čakali na druhého, ktorý sa musel vrátiť z prestávky na čaj. Kapitán tiež povedal, že počas celej svojej leteckej kariéry nič podobné nezažil. Keďže bol prvý apríl, mysleli sme si, že ide o žart," povedal cestujúci. Hovorca spoločnosti National Air Traffic Services uviedol, že prevádzkovateľovi letiska je nesmierne ľúto, že sa takýto incident stal. "Ospravedlňujeme sa za oneskorené pristátie letu spoločnosti Thomson. Pracovníci v Cardiffe sú plne kvalifikovaní. Dôvod meškania práve vyšetrujeme," povedal hovorca.