Bratislava 14. februára (TASR) - Európsky líder medzi nízkorozpočtovými leteckými prepravcami Ryanair uskutočnil v januári 18 384 letov, z ktorých 89 % priletelo načas. V rovnakom období roku 2005 nemeškalo 93 % lietadiel spoločnosti. Vyplýva to zo štatistiky zákazníckych služieb spoločnosti Ryanair.
V januári 2006 sa na spoločnosť Ryanair sťažoval v priemere 1 z 2 000 pasažierov, v rovnakom období roka 2005 to bol len 1 z 3 000 cestujúcich. Na batožinu sa v januári sťažoval každý 1 250. zákazník. V sledovanom období roka 2005 to bol jeden z takmer 1 500 pasažierov. Spoločnosť všetky sťažnosti vybavila v januári v priebehu 7 dní. V roku 2005 sa jej to podarilo v 99 % prípadov.
Spoločnosť Ryanair pôsobí prostredníctvom 15 základní a 303 nízkopoplatkových liniek v 22 krajinách Európy. Koncom marca sprevádzkuje kompletný vozový park, ktorý pozostáva zo 107 nových Boeingov 737-800. Ďalších 127 nových lietadiel plánuje zaradiť do svojho vozového parku v priebehu 7 rokov. Ryanair v súčasnosti zamestnáva 2 700 ľudí a v budúcom roku očakáva 35 miliónov cestujúcich.
Spoločnosť Ryanair lieta od konca októbra 2005 na pravidelných linkách z Bratislavy do Londýna, Frankfurtu nad Mohanom a Milána a 4. apríla tohto roku otvorí linku z Bratislavy do Dublinu.
TASR o tom informovala zástupkyňa obchodného manažéra spoločnosti Ryanair pre Nemecko a strednú Európu Katja Zarbocková.