Manila 9. decembra (TASR) - Vedenie letiska vo filipínskej Manile je znepokojené nedostatkom priateľských úsmevov u svojich zamestnancov. V smernici preto od nich požaduje, aby boli k návštevníkom milší a viac sa usmievali. Filipíny by sa tak mali javiť cudzincom ako priateľskejšia krajina. Informoval o tom denník Philippine Star daily.
Ako uviedol v smernici zamestnancom generálny manažér letiska Alfonso Cusi, "povahové črty Filipínčanov, ktoré nám získali zvláštne uznanie vo svete, chýbajú v našich letiskách, čo si v posledných dňoch pri svojich nedávnych zahraničných cestách všimla aj samotná prezidentka".
Ako pripomína, obyvatelia Filipín boli známi ako "pohostinní, zdvorilí, tvrdo pracujúci a srdeční ľudia" a súčasne pôsobili "vždy vrelo vďaka ich priateľskému úsmevu a radostnej nálade". Letisko chce preto najať "konzultanta na skrášľovanie", ktorý by mal pomôcť "opätovne obnoviť tieto vlastnosti u zamestnancov".