![]() |
Výkonný riaditeľ nemeckej leteckej spoločnosti Lufthansa, Wolfgang Mayrhuber, stojí pred novým modelom Airbusu A380 vo Frankfurte 10. novembra 2005. Foto: TASR/AP |
Na čistý zisk spoločnosti mal pozitívny vplyv aj predaj podielov v cestovnej agentúre Amadeus za 180 mil. eur, a vo firme Loyalty Partner za 100 mil. eur. Vďaka dobrým deväťmesačným výsledkom Lufthansa zvýšila svoj pôvodný odhad celoročného prevádzkového zisku, ktorý by mal "výrazne presiahnuť" 400 mil. eur. V predchádzajúcom odhade Lufthansa uvádzala iba toľko, že zisk bude vyšší ako 400 mil. eur po tom, ako v roku 2004 dosiahol úroveň 383 mil. eur. Preprava pasažierov leteckej spoločnosti sa medziročne v období od januára do konca septembra zvýšila o 4,7 % na 38,8 mil. osôb.