Piatkové absolútne finále programu Slovensko hľadá SuperStar sledovalo 1,8 milióna divákov, čím program dosiahol rekordné hodnoty sledovanosti a podielu na trhu. Druhá časť programu mala sledovanosť až 39 percent, čím sa priblížila k historickému rekordu sledovanosti programu z finálového večera 18. marca. Vtedy sa rozhodol nespievať Robo Mikla a súťaž sledovalo 40 percent všetkých, čo mali vtedy zapnutý televízor.
Jednotka STV sa stala opäť lídrom na trhu v celodennom i v prime-time - priemernom podiele na trhu. Celodenný podiel Jednotky na trhu bol 38,4 percenta, Markíza mala podiel 29,3 percenta, JOJ 7,5 percenta, Dvojka 4,2 percenta a TA3 1,2 percenta. V hlavnom vysielacom čase bola dominancia Jednotky ešte výraznejšia, dosiahla sledovanosť 55,3 percenta. Televízia Markíza mala len 20,4 percenta a televízia JOJ 5,9 percenta.
STV považuje celkové výsledky sledovanosti programu Slovensko hľadá SuperStar podľa člena topmanažmentu Branislava Zahradníka za mimoriadny úspech. "Program po celý čas svojho vysielania prekonával vlastné rekordy sledovanosti a zároveň dosiahol pozíciu najsledovanejšieho televízneho programu na Slovensku od spustenia merania sledovanosti peoplemetrami," konštatuje Zahradník. (r)