SME

Slovo SuperStar kraľuje aj na internete

Najvyhľadávanejšími slovnými spojeniami v internetovej sieti sú tie, ktoré súvisia s hľadaním práce, erotikou, mobilmi či politikou. Situácia sa však zmenila - dnes Slovákov zaujíma reality šou.

Adela a Pyco - kráľovskí moderátori slovenskej SuperStar. FOTO SME - MIRKA CIBULKOVÁ


Najvyhľadávanejšími slovnými spojeniami v internetovej sieti sú tie, ktoré súvisia s hľadaním práce, erotikou, mobilmi či politikou. Situácia sa však zmenila - dnes Slovákov zaujíma reality šou.

Medzi internetových skokanov na stránkach Zoznam.sk i Centrum.sk patrí slovo SuperStar. Na najnavštevovanejšej stránke zoznam.sk zaznamenal tento termín od augusta do novembra až 11-násobný nárast vo vyhľadávanosti.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"SuperStar je najvyhľadávanejším termínom, za mesiac november sa dostal na absolútne prvé miesto - je vyhľadávanejší ako termín práca," hovorí produktový riaditeľ stránky www.zoznam.sk Antonín Fuchs.

SkryťVypnúť reklamu

Riaditeľka www.centrum.sk Denisa Špacírová potvrdzuje trend: "U nás sa slovo SuperStar stalo skokanom mesiaca. Dostalo sa do top 10 a umiestnilo sa za slovom práca a termínmi, viažucimi sa k Vianociam."

Marcela Hlavatá z portálu www.atlas.sk: "SuperStar je u nás v prvej dvadsiatke."

SuperStar však bola na internete populárnejšia oveľa skôr, ako sa reality šou začala vysielať v televízii. Surferi na tento výraz klikali najmä v snahe dozvedieť sa niečo o nových speváckych celebritách.

"Vrchol nastal v júni tento rok, pravdepodobne vďaka niektorým, hoci neveľmi úspešným hviezdam českej SuperStar," myslí si Fuchs.

Internetový záujem o SuperStar však podľa neho priamo nesúvisí s kvalitou programu. "Je to dlhodobejší fenomén, slovenskí diváci boli na príchod tejto relácie pripravení. Možno preto je to na internete o niečo populárnejší pojem ako Dievča za milión."

SkryťVypnúť reklamu

Reality šou na internete teda poráža aj každoročne sa opakujúce a najžiadanejšie heslá, ako sú Vianoce, Valentín či hokej, ale aj heslá evokujúce dlhodobé a spoločenské aféry, napríklad Verešová či WTC.

Autor: nim

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Svet

Komerčné články

  1. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  2. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  3. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  1. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  2. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  3. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  4. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  5. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  6. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  7. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 18 093
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 8 761
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 776
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 4 429
  5. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 3 488
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 594
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 2 251
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 1 863
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu