Červený kríž: Letecké nešťastie v Nigérii nikto neprežil

Lagos 23. októbra (TASR) - Sobotňajší pád lietadla Boeing 737 nigérijskej leteckej spoločnosti Bellview Airlines neprežil žiaden zo 116 cestujúcich a ...

Lagos 23. októbra (TASR) - Sobotňajší pád lietadla Boeing 737 nigérijskej leteckej spoločnosti Bellview Airlines neprežil žiaden zo 116 cestujúcich a členov posádky. Informoval o tom dnes generálny tajomník nigérijského Červeného kríža Abiodun Orebiyi.

Na palube lietadla, ktoré smerovalo z Lagosu do Abuje, bolo medzi 110 pasažiermi aj niekoľko vládnych úradníkov.

Lietadlo sa zrútilo v lokalite Lissa, vzdialenej do Lagosu asi 30 kilometrov severne, v štáte Ogun. Stroj je úplne zničený, dodal Orebiyi.

Boeing 737 spoločnosti Bellview Airlines odštartoval z Lagosu v sobotu o 20.45 h miestneho času. Niekoľko minút po vzlete s ním riadiaca veža stratila kontakt. V tom čase bolo v oblasti zlé počasie. Pilot ešte stihol vyslať núdzový signál, že lietadlo má technické problémy, informoval tlačovú agentúru Reuters zdroj z prezidentskej kancelárie.

Presné príčiny leteckého nešťastia nie sú známe. Firma Boeing už prejavila ochotu podieľať sa na vyšetrovaní, ak ju o to nigérijské úrady požiadajú.

V súvislosti miestom pádu lietadla sa objavili protichodné informácie, ktoré hovorcu nigérijského štátu Oyo donútili, aby stiahol svoje vyhlásenie, že vrak lietadla sa našiel na území jeho štátu a že pád prežila vyše polovica zo 116 osôb na palube.

Hovorca Adeola Oloko v rozhovore pre tlačovú agentúru Reuters upresnil, že svoje vyhlásenie stiahol po tom, ako televízny štáb v noci nadnes našiel vrak lietadla spoločnosti Bellview Airlines v Lisse v štáte Ogun. Televízia sa nezmienila o cestujúcich alebo členoch posádky, ktorí leteckú katastrofu prežili.

Najčítanejšie na SME Svet


Inzercia - Tlačové správy


  1. Nenaleťte pochybným predajcom jazdeniek
  2. K-Classic – značka, ktorá pomáha!
  3. Recept na príjemné ráno od „majstra rozkoší“ Daniela Nekonečného
  4. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty
  5. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  6. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  7. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  8. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  9. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  10. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  1. Recept na príjemné ráno od „majstra rozkoší“ Daniela Nekonečného
  2. K-Classic – značka, ktorá pomáha!
  3. Pred 25 rokmi musela byť jazdenka zo západu
  4. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty
  5. Nenaleťte pochybným predajcom jazdeniek
  6. Cíťte sa v priestore príjemne
  7. Ktorý odšťavovač má najvyššiu výťažnosť?
  8. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  9. Ako si vybrať wc a umývadlo?
  10. Poslanec M. Borguľa bojuje proti netransparentnému tendru
  1. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty 9 228
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 4 587
  3. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 4 530
  4. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 4 156
  5. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 3 767
  6. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou 3 498
  7. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 2 933
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 2 915
  9. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 1 976
  10. Máte už vybranú dovolenku na júl? 772

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Slovensko ako Švajčiarsko, hotová diaľnica. Politici sľubujú, voliči im veria čoraz menej

Denník SME pred troma mesiacmi spustil projekt Sluby.sme.sk, kde odhaľuje nesplnené sľuby politikov.

KOMENTÁRE

Politici sú tiež len zamestnanci

Sľuby politikov nemôžu mať hodnotu nevkusných predvolebných nálepiek

KOMENTÁRE

Diabol, z ktorého sa zrodil boršč

Nebezpečná invázna rastlina zaplavila Rusko. Skúsenosti s ňou má aj Slovensko.

DOMOV

Plavčan na tlačovej konferencii nehovoril pravdu

Minister povedal, že kritériá boli známe v 2015. Schválené boli o rok neskôr.