SME

Kampaň proti VyVoleným pokračuje výzvou na bojkot

BRATISLAVA 11. októbra (SITA) – Organizačný výbor kampane za zdravšie mediálne prostredie na Slovensku prijal dnes v postupe v súvislosti s reláciou TV JOJ VyVolení tri hlavné rozhodnutia: signatárov ...

BRATISLAVA 11. októbra (SITA) – Organizačný výbor kampane za zdravšie mediálne prostredie na Slovensku prijal dnes v postupe v súvislosti s reláciou TV JOJ VyVolení tri hlavné rozhodnutia: signatárov petície s 90 000 podpismi a ostatných priaznivcov vyzve na bojkot produktov generálnych partnerov relácie, zverejní zoznam inzerentov, ktorých reklama je spojená s vysielacím časom VyVolených a doterajšie kroky zopakuje v dohľadnom čase voči TV Markíza a jej inzerentom.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na približne 30 listov inzerentom s ultimátom na stiahnutie reklamy do 9. októbra reagovalo päť spoločností, z generálnych partnerov iba stavebná sporiteľňa Wüstenrot. Tá prisľúbila riešenie situácie s kompetentnými, preto s ňou organizátori budú rokovať a predbežne vyzvú iba na bojkot zvyšných spoločností: BMW, OTP Banka a CK Satur. Zoznam inzerentov má slúžiť ako morálny apel.

SkryťVypnúť reklamu

Organizátori zároveň posielajú podnet na Radu pre vysielanie a retransmisiu a vyzývajú TV JOJ na stiahnutie pornografických fotografií a videí z internetovej stránky. K iniciátorom kampane Katolíckemu hnutiu žien Slovenska a združeniu mladých katolíckych novinárov Network Slovakia sa pridalo Fórum pre verejné otázky. Ďalšie inštitúcie boli s ponukou na spoluprácu oslovené.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Svet

Komerčné články

  1. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  2. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  3. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  1. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  2. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  3. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  4. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  5. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  6. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  7. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 18 080
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 8 685
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 321
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 4 435
  5. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 3 169
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 600
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 2 246
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 1 864
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu