Málokedy v zahraničí nájdem článok o Slovensku. Zvyčajne je to niečo, čo zahŕňa aj slovo postkomunizmus.Včera som si ale v The New York Times style magazine prečítala, že Bratislava patrí medzi päťku gay destinácii sveta. Spolu s mestami ako Buenos Aires, Cape town, Manchester alebo Montreal.
Článok hovorí toto: "Bratislava. Scéna môže byť malá, ale chlapci zo slovenského hlavného mesta vyzerajú ako z filmu Bel Ami a sú neuveriteľne priateľskí. Najlepší klub: Apollo, Panenská 24."
Ten istý časopis nazýva mestá Vilnius alebo Rigu miestami, kde si slobodní anglickí mládenci užijú noc (all inclusive) za 29 libier na osobu.
Nuž, chlapcov máme pekných, to sa vie, ale či sa toto dá nazvať reklamou na našu krajinu? Aj keď - určite si aspoň istá časť populácie všime, kde Slovakia je.
mockova.blog.sme.sk