Londýn 21. septembra (TASR) - Britský úrad pre reklamu dnes oznámil, že kvôli násilným scénam zakázal interaktívnu reklamu na film Sin City inštalovanú na autobusových zastávkach.
Podľa úradu scény nie sú vhodné pre deti. Film je v Británii prístupný pre divákov od 18 rokov.
Na "pohyblivom plagáte" je zobrazených 13 klipov alebo záberov z filmu, ku ktorým sa môžu ľudia dostať stlačením gombíka.
Na klipoch možno okrem iného vidieť streľbu, muža udierajúceho iného muža, ako aj auto, ktoré havaruje a skončí vo vode.
Úrad pre štandardy v reklame (ASA) vo vyhlásení uznal, že filmová spoločnosť Buena Vista tlačidlá umiestnila vyššie ako zvyčajne, deti však ukážky môžu zhliadnuť po tom, čo sú klipy pustené.
Podľa úradu zábery môžu byť považované za ospravedlňujúce násilie, môžu vyvolať nepríjemné pocity, pohoršenie a nie sú vhodné pre deti.
Buena Vista uviedla, že počas 47 dní od aktivovania internetovej stránky filmu, zaznamenali 486.570 interakcií a len jednu sťažnosť. Plagáty po sťažnosti stiahli a Buena Viste povedali, aby už podobný reklamný prístup nikdy neskúšala.