SME

Američanom už reality show lezú na nervy

BRATISLAVA 13. septembra (SITA/AP) - Pre mnohých amerických televíznych divákov nie sú reality show iba dôvodom na nadávanie. Stáva sa z nich doslova neželaný žáner. Štyria z piatich Američanov tvrdia, ...

BRATISLAVA 13. septembra (SITA/AP) - Pre mnohých amerických televíznych divákov nie sú reality show iba dôvodom na nadávanie. Stáva sa z nich doslova neželaný žáner. Štyria z piatich Američanov tvrdia, že sa v USA vysiela priveľa takýchto programov. Podľa prieskumu AP-TV Guide iba štyri percentá divákov by si želali, aby bolo relácií typu reality show viac. Až 82 percent divákov predpokladá, že reality show sú kompletne vymyslené a často úplne zdeformované pre pobavenie. Prieskum ďalej uvádza, že podľa polovice amerických divákov sa na obrazovkách zobrazuje priveľa násilia. Televízie na to reagovali tak, že na novú sezónu umelo predĺžili seriály ako C.S.I.: Kriminálka Las Vegas či Zákon a poriadok. Medzi najžiadanejšie seriály patrí rozhodne C.S.I.: New York a na druhom mieste skončil seriál Desperate Housewives, obľúbený viac u žien ako u mužov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Ľudia sledujú televíziu viac s pribúdajúcim vekom. V priemere strávia ľudia nad 65 rokov pre televíziou 14,7 hodiny týždenne. Ľudia od 18 do 34, cieľová skupina väčšiny reklám, sleduje televízor iba deväť hodín týždenne. Nová televízna sezóna v USA sa začína na budúci týždeň a tvorcovia veria, že divákov po nevýraznom lete oslovia. Televízne spoločnosti sa budú snažiť zaujať svojich divákov novými reality show. Televíznych producentov však teší to, že i napriek tomu, čo si ich diváci o reality show myslia, neznamená to, že sa na ne nebudú dívať. Až 68 percentám divákov vôbec nezáleží na tom, či sledujú pravdivú reláciu alebo nie.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Svet

Komerčné články

  1. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  2. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  3. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  1. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  2. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  3. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  4. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  5. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  6. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  7. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 18 093
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 8 761
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 776
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 4 429
  5. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 3 488
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 594
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 2 251
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 1 863
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu