BRATISLAVA. Netflix plánuje reality show inšpirovanú populárnym seriálom Squid Game.
Hercov vystriedajú skutoční účastníci, ktorí budú súťažiť o výhru 4,56 milióna dolárov, čo v prepočte vychádza na 4,2 miliónov eur.
Miesto smrti prázdne ruky
V stávke však nebude život, ako to zobrazuje populárna juhokórejská dystopická dráma.
Namiesto o život si 456 účastníkov z celého sveta zahrá hry, v ktorých „najhorší osud je návrat domov s prázdnymi rukami“. Teda súťažiaci príde o možnosť vyhrať milióny.
Squid Game: The Challenge (Výzva), nová desaťdielna séria, ponúkne podľa Netflixu „najväčšie obsadenie a peňažnú odmenu v histórii televíznych reality show“.

Diváci môžu sledovať vytváranie stratégií a spojenectiev a ako reality show podrobí charakter súťažiacich skúške, "zatiaľ čo okolo nich budú eliminovaní konkurenti."
Účastníci musia mať aspoň 21 rokov. Musia hovoriť po anglicky a začiatkom roka 2023 musia byť k dispozícii na natáčanie až štyri týždne.
Počet účastníkov je tiež prebraný z populárneho seriálu, rovnako sa reality show zúčastní 456 súťažiacich.
Netflix sa snaží zachrániť klesajúci záujem
Squid Game drží rekord najpopulárnejšieho seriálu Netflixu všetkých čias a počas prvých 28 dní od spustenia si ho pozrelo 111 miliónov používateľov.
Režisér, scenárista a výkonný producent hry Squid Game Hwang Dong-hyuk vyhlásil, že trvalo 12 rokov, kým sa podarilo vytvoriť tento projekt, ale "trvalo 12 dní, kým sa Squid Game stala najpopulárnejším seriálom na Netflixe."
Netflix v súčasnosti čelí intenzívnej konkurencii ako napríklad Disney+. Streamovaciu službu negatívne zasiahol aj odchod z Ruska kvôli ruskej invázii na Ukrajinu a zvýšenie cien.
V apríli spoločnosť odhalila prudký pokles predplatiteľov a riziko, že milióny ďalších si službu nebudú naďalej predplácať. Neflixu úbytok popularity zobral viac ako 50 miliárd dolárov z trhovej hodnoty firmy.