Autor je komentátorom Seznam Zprávy
Zažili sme už s vládou Andreja Babiša veľa šialeného, ale to najlepšie si zjavne necháva na záver svojho už teraz nezabudnuteľného pôsobenia.
Zatiaľ posledným bonbónikom zo škatule bizarností je návrh ministerky pre miestny rozvoj Kláry Dostálovej (ANO), aby vláda podporila cestovný ruch v Česku - pozor, teraz to príde - dvojmiliardovou investíciou do reklamy v médiách. V eurách je to približne 76 miliónov.

Nevtipkujem. A, žiaľ, ani vláda, ktorá síce materiál stiahla v pondelok z programu rokovania, ale ministerka Dostálová následne v celkom bizarnom rozhovore v DVTV potvrdila, že plán žije, a to napriek tomu, že o ňom v podstate nebola schopná povedať jediný detail, obhájiť ho a o podiele na trhu hovorila ako o „sharingu“.
Premyslený tunel
Avšak, už z toho, čo je známe, je zjavné, že je to buď neuveriteľná hlúposť, alebo premyslený tunel na verejné peniaze.