Londýn 30. januára (TASR) - Britské železnice majú v ostatnom čase veľmi zlú povesť, ale nedávna skúsenosť pána Deka Prima, svedčí o tom, že aj s takýmito službami možno ľahko vybabrať...
Pán Primo sa vracal vlakom zo škótskeho Edinburghu do Londýna. Keďže dostal hlad, vybral sa do jedálenského vozňa, že si niečo objedná. Aké však bolo jeho sklamanie, keď zistil, že teplé jedlá cestou došli.
Našťastie mal pán Primo po ruke mobilný telefón, a tak si na informačnej službe zistil číslo na indickú reštauráciu v Petersboroughu, ktorým mal vlak zhruba o hodinu prechádzať. Spolu s objednávkou na pravé indické kura s omáčkou tikka massala zadal reštaurácii aj čas, kedy vlak prichádza do stanice, číslo nástupišťa a číslo vagónu.
Keď na nádraží v Petersboroughu zabrzdila lokomotíva a pán Primo stiahol okienko, nestačil sa čudovať. Na nástupišti stál poslíček a z mäsa, omáčky a ryže ešte stúpala para. V očiach spolucestujúcich vraj zaregistroval záblesk závisti, keď sa s umelohmotným príborom pustil vo vagóne do svoje porcie indickej pochúťky.