New York 27. januára (TASR) - Úspech výberového albumu skupiny Beatles s názvom "1" pravdepodobne inšpiroval aj správcov pozostalosti Elvisa Presleyho. V roku 2002 sa môžeme podľa denníka New York Post tešiť na bezpríkladný návrat "kráľa rokenrolu".
Postará sa oň hudobné vydavateľstvo RCA, ktoré pripravuje album najväčších hitov s 30 skladbami. V spolupráci so značkovými firmami príde do obchodov séria artiklov, ktorá má mladým ľuďom priblížiť Elvisa Presleyho.
Celkom malým deťom bude Elvis spievať zo soundtracku k novej disneyovke Lilo & Stitch. Tento kreslený film rozpráva o dievčatku, ktoré sa rado hrá s obručou.
O niečo starším deťom bude určená hračka distribuovaná v sieti reštaurácií McDonaldďs a videohra od firmy Sony - všetko, samozrejme, k fenoménu Elvisa Presleyho.
Ozvali sa však aj kuvičie hlasy. "Len málo mladých ľudí zaujímajú umelci z minulosti. A ešte menej sa im páči gýč," povedal Richard Leonard z americkej marketingovej firmy Zandl, narážajúc na poslednú fázu Elvisovho života, charakteristickú najmä jeho trblietavými oblekmi.
Iní si naopak myslia, že práve nostalgia by mohla Elvisovi pomôcť. "Elvis je jednou z najdôležitejších postáv popkultúry 20. storočia. Tie nikdy nevyjdú z módy," znel jeden z názorov v ankete New York Postu.