Agentúrnu správu sme nahradili autorským textom
CHICAGO. Čitatelia pánskych magazínov zväčša obdivujú najmä sporo odeté ženy na šteklivých fotografiách. Vymyslieť časopisu pre mužov logo, ktoré medzi takýmito fotkami dokáže zaujať a zároveň sa stane ikonou, je prinajmenšom výzva.
Grafikovi Arthurovi "Artovi" Paulovi (18.1.1925 - 28.4.2018) sa to v prípade Playboya podarilo. Jeho zajačik Bunny s elegantným motýlikom je dnes známy prinajmenšom tak, ako logo fastfoodu McDonald's či symbol športovej značky Nike.
Zajačiu hlavu nájdete na tričkách, posteľných obliečkach či na flakónoch s parfémami.
Arthur Paul, tvorca Bunnyho a zároveň dlhoročný dizajnér Playboya, zomrel ako 93-ročný v chicagskej nemocnici na zápal pľúc. Médiám to oznámila jeho manželka Suzanne Seedová.
Školu vyzdobil freskami
Art Paul sa narodil v Chicagu a veľmi skoro sa stal polosirotou. „Otca som nepoznal, zomrel skôr, ako som mal jeden rok a moja matka toho po anglicky veľa nenahovorila,“ rekapituloval Paul pre Chicago Tribune. Veľmi skoro si preto začal zarábať roznášaním novín, kým o hlavný príjem sa staral jeho brat, z ktorého sa stal kožušník.