NEW YORK. Sieť reštaurácií McDonald's dočasne prevrátila svoje slávne "Zlaté oblúky" písmena M v názve tak, aby vyzerali ako "W" (v slove Women, ženy). Urobila to podľa svojich slov na počesť Medzinárodného dňa žien.
Hore nohami prevrátené logo sa vo štvrtok objavilo na webovej stránke tejto obrej fast-foodovej spoločnosti a na jej účtoch v sociálnych médiách.
Výtlačok francúzskeho denníka Libération si na MDŽ muži kúpili drahšie ČítajteSpoločnosť takisto prevrátila oblúky písmena na budove jednej reštaurácie v kalifornskom meste Lynwood.
Firma McDonald's uviedla, že prevrátené logo bude mať v približne sto zo svojich 14-tisíc reštaurácií, ďalej na obaloch a pracovných rovnošatách.
McDonald's tiež oznámila, že šesť z desiatich vedúcich v jej reštauráciách sú ženy a chce si uctiť ich pracovný výkon.
Celkovo tvoria ženy 62 percent zamestnancov tejto spoločnosti. Informácie priniesli tlačové agentúry AP a Reuters.
Spoločnosť, ktorá sídli v obci Oak Brook v americkom štáte Illinois, takisto napísala, že "Zlaté oblúky" obrátila vôbec prvýkrát odvtedy, čo sa logo pred 60 rokmi prvý raz objavilo v reštaurácii.